Zadelverzekering

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-19 13:29

Hallo!

Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die hun zadel hebben verzekerd!
Zaterdag komt mijn nieuwe zadel, en deze zou ik graag willen laten verzekeren. Ik heb mijn eigen verzekering gevraagd en hij kan helaas bij ons niet onder de inboedelverzekering.

Op google kom ik verschillende mogelijkheden tegen, maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen!

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Re: Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:30

Kan via de paarden ziektekostenverzekering. Is een extra optie. Ik vond het persoonlijk te duur.

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Re: Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-19 18:50

Bedankt! Ik heb verder (nog) geen andere paardenverzekering.

martinev

Berichten: 2580
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 18:52

Kostbaarheden buitens huis verzekering van Centraal Beheer!

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 18:53

Wij hebben ook via de verzekering een extra polis laten aanmaken voor mijn zadelkast inboedel.

fjordjes

Berichten: 12022
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 18:54

Valt bij mij onder de inboedel. Moet dan wel adres van stal doorgeven en er moeten braaksporen zijn mocht het zadel gestolen zijn.

Alik

Berichten: 840
Geregistreerd: 21-02-09
Woonplaats: Twente

Re: Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 19:06

je kan via de Europeesche een sportuitrustingverzekering afsluiten. Ik heb inmiddels zelf een inboedelverzekering via Centraal Beheer waar een deel kostbaarheden buitenshuis is verzekerd.

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Re: Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-19 21:49

Bedankt!

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 22:09

Ik heb alleen een inboedel verzekering. Dus mijn zadels liggen in huis, zodat ze daar in ieder geval verzekerd zijn.

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Re: Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-19 22:30

Ik zoek echt een speciale zadelverzekering zodat mijn zadel (veilig achter slot en grendel) op stal kan blijven liggen :) helaas valt het bij mij niet onder mijn inboedelverzekering.

martinev

Berichten: 2580
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 22:35

Bij mij valt het ook niet onder de inboedelverzekering, maar wel onder de aanvullende buitenshuis verzekering. Kost nauwelijks wat en er is veel meer meeverzekerd dan alleen je zadels. Heb mijn telefoon eens op mijn werk laten vallen, scherm kapot, werd volledig vergoed omdat het buitenshuis gebeurd was.

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Zadelverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 23:02

Ik heb een zadelverzekering van Hippo.

Alik

Berichten: 840
Geregistreerd: 21-02-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 11:57

martinev schreef:
Bij mij valt het ook niet onder de inboedelverzekering, maar wel onder de aanvullende buitenshuis verzekering. Kost nauwelijks wat en er is veel meer meeverzekerd dan alleen je zadels. Heb mijn telefoon eens op mijn werk laten vallen, scherm kapot, werd volledig vergoed omdat het buitenshuis gebeurd was.


dat heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat je een all risks verzekering hebt, dan is ook meer gedekt, zoals wanneer je zelf per ongeluk iets kapot maakt. Dat is volgens mij nog niet bij alle inboedelverzekeringen standaard.

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 15:35

martinev schreef:
Bij mij valt het ook niet onder de inboedelverzekering, maar wel onder de aanvullende buitenshuis verzekering. Kost nauwelijks wat en er is veel meer meeverzekerd dan alleen je zadels. Heb mijn telefoon eens op mijn werk laten vallen, scherm kapot, werd volledig vergoed omdat het buitenshuis gebeurd was.



Kan je mij een pb doen waar je verzekerd bent? Ik ben echt al een eeuwigheid op zoek naar dergelijke verzekering.

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 15:39

Absolem schreef:
martinev schreef:
Bij mij valt het ook niet onder de inboedelverzekering, maar wel onder de aanvullende buitenshuis verzekering. Kost nauwelijks wat en er is veel meer meeverzekerd dan alleen je zadels. Heb mijn telefoon eens op mijn werk laten vallen, scherm kapot, werd volledig vergoed omdat het buitenshuis gebeurd was.



Kan je mij een pb doen waar je verzekerd bent? Ik ben echt al een eeuwigheid op zoek naar dergelijke verzekering.

Ik heb dit ook. Laatst nieuw afgesloten bij Unive

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 19:07

Ik schop dit topic weer even omhoog :)

Zijn er al meer mensen met ervaringen? TS heb jij nog een passende verzekering gevonden?

Bij de maatschappij waar wij nu bij zitten is er ook een buitenshuis dekking. Alleen per gebeurtenis is de dekking tot max 500 euro per gebeurtenis (en dat vind ik wel erg weinig op een zadel wat nieuw 2600 heeft gekost)