Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Selka schreef:Zijn er al auto’s beschikbaar met 3500kg trekkracht? Ik zou niet weten hoe ik anders op pad moet. Daarbij hoe gaan alle bouwlieden en hoveniers etc op pad voortaan? Wij zijn niet de enige die trekkracht nodig hebben.
Selka schreef:Zijn er al auto’s beschikbaar met 3500kg trekkracht? Ik zou niet weten hoe ik anders op pad moet. Daarbij hoe gaan alle bouwlieden en hoveniers etc op pad voortaan? Wij zijn niet de enige die trekkracht nodig hebben.
Ibbel schreef:Selka schreef:Zijn er al auto’s beschikbaar met 3500kg trekkracht? Ik zou niet weten hoe ik anders op pad moet. Daarbij hoe gaan alle bouwlieden en hoveniers etc op pad voortaan? Wij zijn niet de enige die trekkracht nodig hebben.
Wat dacht je van 'gewone' vrachtauto's? Allemaal diesels, die allemaal geweerd zullen gaan worden uit de binnensteden, en waar echt voorlopig nog geen alternatief voor is. Allemaal aan de buitenring van de grote steden 'ompakstations' maken in kleinere bestelbussen? Dat gaat een duur grapje worden qua mankracht...
liespower94 schreef:Leuk topic, ik focus mij in mijn studie hier op
De tesla’s zijn momenteel nog erg prijzig. Dat komt zeker ook door alle accu’s die gebouwd moeten worden in het frame. Je kunt de actieradius niet te hoog zetten omdat je accu’s dan heel snel kwalitatief verminderen. Begin september is er een paper gepubliceerd door een team aan de universiteit wat werkt voor Elon Musk. Met deze technieken zou de kwaliteit van accu’s een stuk beter moeten zijn.
Dit is voor iedereen zichtbaar dus ik verwacht ook snel verbeteringen vanuit andere merken.
Daarnaast de vrachtwagens; hier is Scania echt een voorloper mee. Is het af? Nee absoluut nog niet maar heel ver zijn ze wel al.
Evenals autonoom rijdende voertuigen, wat dan weer heel erg tegen gewerkt wordt door de wetten. Maar goed, dat is een andere discussie
liespower94 schreef:Evenals autonoom rijdende voertuigen, wat dan weer heel erg tegen gewerkt wordt door de wetten. Maar goed, dat is een andere discussie