paard laten verkopen door iemand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
ikke
Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:00

moOby schreef:
In de provincie Antwerpen. Het gaat over een Friese ruin die recreatief gereden wordt

Yep, mijn instructrice doet dat, alleen bleek mijn paard erg succesvol met zich niet verkopen _O-

https://dewegvanhetpaard.wordpress.com
Ze is actiever op facebook, maar dat heb ik niet, dus daar heb ik geen link van.
Ze woont in Gilze, dus redelijk bij je in de buurt.
Indien noodzakelijk kan ze het vervoer ook voor je regelen.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Marijkie
Berichten: 4
Geregistreerd: 01-01-05
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 18:14

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die springpaarden verkoopt voor een ander.

Regio bij voorkeur Zuid Holland of Utrecht maar het belangrijkste is dat ik zekerheid krijg dat het paard goed terecht komt.

Als je iemand weet dan graag pb met info en kosten.

Bedankt alvast.

Ladygiroc
Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Re: paard laten verkopen door iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 11:49

Die zekerheid heb je nooit Marijkie..

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie

anjali
Berichten: 15042
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 16:05

Ladygiroc schreef:
Die zekerheid heb je nooit Marijkie..

Nee inderdaad. Overigens ook niet als je het paard zelf verkoopt. Laatst was er ook nog iets met een tussenhandelaar die paarden verkocht \verduisterde en het geld zelf hield. Heeft uitgebreid op Bokt gestaan,in kranten en op facebook.

Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

Re: paard laten verkopen door iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 20:03

Tot nu toe zijn hier alle paarden en pony’s goed terecht gekomen, bij mensen die paarden aan huis houden, maar idd garantie Kun je daar nooit op geven, voor t zelfde geld verkopen ze ze wel door aan een handelaar binnen een paar maanden, je hoopt dat ze er nog jaren blijven, maar je weet het nooit.

Firegirl
Berichten: 949
Geregistreerd: 06-09-09
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 20:18

Marijkie schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die springpaarden verkoopt voor een ander.

Regio bij voorkeur Zuid Holland of Utrecht maar het belangrijkste is dat ik zekerheid krijg dat het paard goed terecht komt.

Als je iemand weet dan graag pb met info en kosten.

Bedankt alvast.


Ik pb je even

Stap ook over naar Tibber. Als je een energiecontract afsluit, ontvangen we allebei 50 € tegoed om te besteden in de Tibber Store. ⚡ Lees hier meer: https://invite.tibber.com/z1r2wj22

ilona1980
Berichten: 404
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: zuid limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 08:30

Hallo Dames,

Ook ik doe bemiddelen tussen koper en verkoper. Zelf zit ik al 30 jaar in de paardensport en doe ik regelmatig voor vriendinnen leuke paardjes zoeken en aanbieden voor verkoop met de voorwaarde dat het paard goed terecht komt. Ik doe sinds oktober vorig jaar dit ook voor een professionele springstal waar een nieuw 5 sterren huisje vooraan in de voorwaarden staat❤, dus geen india of whatever waar paarden letterlijk kapot worden gereden, daar zijn wij heel streng op..... Dus mocht je je paard of pony willen verkopen, mag je mij een berichtje sturen met de voorwaarden.

Lieve groetjes van Ilona ❤

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 08:44

ikke schreef:
moOby schreef:
In de provincie Antwerpen. Het gaat over een Friese ruin die recreatief gereden wordt

Yep, mijn instructrice doet dat, alleen bleek mijn paard erg succesvol met zich niet verkopen _O-

https://dewegvanhetpaard.wordpress.com
Ze is actiever op facebook, maar dat heb ik niet, dus daar heb ik geen link van.
Ze woont in Gilze, dus redelijk bij je in de buurt.
Indien noodzakelijk kan ze het vervoer ook voor je regelen.


Jep, Roos is inderdaad top! Kijk echt naar het paard en naar de match. Haar ken ik niet van de verkoop van mijn paard, maar zij is mijn instructeur. Ik weet dat ze paarden van anderen inderdaad verkocht heeft en dat die allemaal een fijn mens gevonden hebben :)
Ik zal haar FB erbij linken hier: https://www.facebook.com/ViaEquestra

Als je meer in de western paarden zit, is in Belgie (regio Westerlo/ Heultje) Shari Verreth ook een fijne. Die heeft mijn vorige paard verkocht. Zowel met Shari als met de koper nog super fijn contact en je kunt altijd terecht om te gaan kijken bij je paard. https://www.facebook.com/vsstables

davinci2412
Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: paard laten verkopen door iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 08:47

Ik heb het ook veel gedaan voor mensen. Ik zit in het midden van het land. Regio Amersfoort en heb een plekje vrij op stal. Mocht je interesse hebben stuur dan even een pb

Jet
Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 23:25

moOby schreef:
Ik heb een vraag waar ik nergens antwoord op vind.
Ik heb het laatste jaar heel weinig tijd en ben vaak in het buitenland waardoor ik dus weinig naar mijn kan gaan (staat op volpension en komt heel de dag op de wei.).
Ik heb dus besloten dat het beter is om een nieuwe eigenaar te zoeken.
Hier heb ik dus ook weinig voor aangezien gezien geïnteresseerden ook vaker willen komen rijden en kijken.

ik vroeg mij dus af of er mensen bestaan die, uiteraard tegen betaling, paarden verkopen.
Liefst breng ik mijn paard niet naar een handelstal aangezien ik er vaak slechte dingen over hoor.
het zou ook handig zijn als die persoon mijn paard ook nog kan trainen voor de verkoop aangezien die al lang stilstaat.

Kennen jullie zo mensen die dat doen en hebben jullie een idee van de prijs?


Ik raad je in elk geval een paar mogelijkheden in de kop van Noord-Holland af, als je meer info zou willen kan je me een PB sturen.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

rina
Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 08:51

Jet schreef:
moOby schreef:
Ik heb een vraag waar ik nergens antwoord op vind.
Ik heb het laatste jaar heel weinig tijd en ben vaak in het buitenland waardoor ik dus weinig naar mijn kan gaan (staat op volpension en komt heel de dag op de wei.).
Ik heb dus besloten dat het beter is om een nieuwe eigenaar te zoeken.
Hier heb ik dus ook weinig voor aangezien gezien geïnteresseerden ook vaker willen komen rijden en kijken.

ik vroeg mij dus af of er mensen bestaan die, uiteraard tegen betaling, paarden verkopen.
Liefst breng ik mijn paard niet naar een handelstal aangezien ik er vaak slechte dingen over hoor.
het zou ook handig zijn als die persoon mijn paard ook nog kan trainen voor de verkoop aangezien die al lang stilstaat.

Kennen jullie zo mensen die dat doen en hebben jullie een idee van de prijs?


Ik raad je in elk geval een paar mogelijkheden in de kop van Noord-Holland af, als je meer info zou willen kan je me een PB sturen.


Je hebt gezien dat dit een topic uit 2018 is he???? ;)

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Pistasche
Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:37

Moderatoropmerking:
Willen jullie er rekening mee houden dat het niet is toegestaan commerciële posts te plaatsen in topics, hiervoor kan je terecht op de Bokt Markt

heb vertrouwen, houd moed

Jet
Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:52

Rina, ik had het niet gezien inderdaad en met mij kennelijk nog wel meer niet. Niet slim,ik ga er nog weer extra op letten.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Nairua
Berichten: 41
Geregistreerd: 22-08-20

Re: paard laten verkopen door iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 00:55

Ken wel iemand in het Antwerpse, is het nog nodig?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 bezoekers