Vraag met betrekking tot manege beginnen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rex_Rolfo
Berichten: 5364
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:39

18 uur per dag aan het werk, 7 dagen per week en nauwelijks privacy. Als dat je idee van rustiger aan doen is dan moet je er vooral voor gaan.

Sorry als ik het zeg, het klinkt een beetje als "ik heb laatst Max Verstappen zien rijden en nu wil ik ook een raceteam opzetten. Ik heb nul circuitervaring maar wel 20 jaar een rijbewijs".


Rex_Rolfo
Berichten: 5364
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 09:08

@TS, al eens wat berekeningen gemaakt op de achterkant van een envelop? Hoeveel lessen per dag, aantal deelnemers per les, prijs per les. Heb je ruw idee van de inkomsten.

En aan de uitgave kant instructie, stalhulp(en), hooi, brok, dierenarts, hoefsmid, tandarts enz. En vaste activa als zadels, hoofdstellen en vooral onroerend goed. Dat laatste zal omgeving Haarlem vermoedelijk niet goedkoop zijn.

Rex_Rolfo
Berichten: 5364
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 14:03

Out of the box is wel leuk, beetje brainstormen zonder dat het meteen realistisch moet zijn. Of Out of the EU, zouden al die Russische oligarchen in Londen blijven na de Brexit?

Maak je een kleinschalige manege voor de superrijken. Alles over-the-top luxe, gast instructie van Anky en Coby, oud LT en GP paarden als manegepaarden.

Poetsplaats voor de auto zodat de chauffeur de Range Rover kan wassen als Russische penny les heeft. Op een paard dat uiteraard ingevlochten en gezadeld klaar stond.

Wat dat lesje kost? Joh, als je dat moet vragen kun je het niet betalen :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers