[INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Siers83
Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Wat voor auto hebben jullie voor de trailer? Deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 11:20

Heeft er iemand ervaring met een Fiat Marea Weekend voor de trailer? Ik heb nu zon auto en zou eigenlijk ook graag een 2 paards trailer willen. Heb overigens nog niet gekeken of tie t uberhaubt mag trekken, maar gaat me er meer om hoe die zich voor een trailer gedraagd.

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!


Siers83
Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:46

Citaat:
Kennis van ons heeft een Marea voor een boottrailer van 800kg en dat rijdt prima, hij heeft de sterkste variant (2.4jtd) en mag 1400kg trekken. Kogeldruk niet bekend. De Marea heeft nogal de neiging om door te hangen/ achterover te hangen als de achterbak vol zit in combinatie met de aanhanger. Een 2 paard trailer met 1 paard/ pony erin zou net kunnen, maar een volle twee paards kan niet.


Zou in mijn geval gaan om 2paards met 2 haflingers erin. Ik heb een 1.6, dus nogal wat lichter dan die van je kennis. Dus moet t dan niet doen geloof ik. Ben ook nog maar aan het rondkijken, dus was gewoon nieuwsgierig.

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

Siers83
Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Wat voor auto hebben jullie voor de trailer? Deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:21

Bedankt voor de reactie stefanvi. Was ook maar een stom idee, zei mn vriend net ook al. Maar goed, ik heb geen verstand van dit soort dingen. Als we dus een trailer nodig hebben lenen we de vw bus van mn oom, nog handiger ook qua dingen meenemen. En die mag en kan het zeker trekken, met gemak zelfs.

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

Siers83
Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:09

Wij hebben sinds kort een Audi 100 van '93( weet het een oudje). Mag 1550 kg geremd trekken. Iemand ervaring opgedaan in een ver verleden?Het is de bedoeling dat er een 1.5 paards ifor achter komt. Weet alleen zo niet wat die weegt.

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers