Aansprakelijkheid verzorgpaard materiaalschade

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kirrietje
Berichten: 416
Geregistreerd: 09-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 09:17

Ik denk dat een heleboel mensen toch verkeerd lezen. Het komt op mij over dat ts het gewoon inderdaad wil vergoeden. Ze wilt graag weten of er een verzekering is die dit zou vergoeden (die van haar of die van de eigenaar) zodat dat scheelt in de kosten.
Als iemand iets van mij zou slopen en zou kijken bij zijn verzekering of er een deel vergoed word zou ik daar niet boos om worden. Ik bedoel zolang het maar gewoon netjes betaald word, of dat nou linksom of rechtsom is.
En volgens mij baalt ts ook niet alleen van haar vest :+ ze geeft het alleen maar aan om dus aan te geven dat ze dubbele kosten zou hebben.
Ik zag dat er morgen naar de verzekering word gebeld, ben benieuwd wat daar uitkomt!
Mijn vriend heeft hier toen bij mij thuis zijn telefoon laten vallen en scherm was kapot. Inboedel verzekering van mijn moeder gebeld en het stond de volgende dag meteen op zijn rekening (wel eigen risico van 150 euro) maar het scherm was toen nog niet eens gerepareerd, ze vroegen ook niet om bonnetjes of foto’s. Denk dat het echt wel meevalt hoe moeilijk sommige verzekeringen doen hoor. Zeker als je gewoon all risk verzekerd bent.

Igorette M ZZ-Licht +6
Instagram: @Kirrietje @Kirsten.Dressage


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ogidni en 29 bezoekers