Aansprakelijkheid verzorgpaard materiaalschade

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iris82
Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 23:40

Weet je TS, je hebt zo weinig aan 'ik vind' berichten op Bokt.

Bel je verzekeraar, leg het ze voor en laat hun bepalen of je (deels) aansprakelijk bent. Mocht je nog een buiten-de-deur verzekering hebben dan worden wellicht je kleren ook nog vergoed.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')



Iris82
Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Aansprakelijkheid verzorgpaard materiaalschade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 09:24

Is ook heel logisch want voorheen heette de AVP ook de WA. En had je ook een WA verzekering voor de auto. Wellicht is dat in Belgiƫ nog steeds zo. :)

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers