Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:32

Das lekker dan! Prut bedrijf zeg!
Zag op fb dat ze alle negatieve reacties en beoordelingen hebben verwijderd.
Mijn vriend werkt bij een schade bedrijf zegt ook zou wat zijn de klanten brengen hun auto bij ons ja sorry die is Total löss maar wij zijn niet aansprakelijk jouw probleem dus ...

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*


candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:53

beatje schreef:
Iris82 schreef:
Bovenstaande info is correct.

Vergelijken met een auto die door de garage total loss gereden of verkeerd gerepareerd wordt is niet terecht.

Edit: hoezo de media? Moeten zij over de kop gaan voor voorwaarden waar jij mee akkoord gegaan bent? Ze zullen die brand niet zelf gesticht hebben.

Een firma die zo met klanten omgaat mag van mij failliet gaan. Daar heeft niemand wat aan. Vind het ook zeer vreemd dat ze hier niet voor verzekerd zijn.

Wens de gedupeerde ook veel succes en hoop dat ze nog iets vergoed krijgen.


Elke bericht die je op FB plaatst verwijderen ze -:(-

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:52

De mensen die de dekens hebben gebracht bij divoza en welkoop/Boerenbond hebben denk ik meer geluk want doe bedrijven zijn wel bereid om gedupeerde tegemoet te komen want idd heb je bij hun de dienst afgenomen... echter zijn er ook mensen waarbij balans rechtstreeks de dekens ophaalt aan huis dan ga je rechtstreeks met hun een overeenkomst aan.

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 23:55

Tessebes schreef:
LindyH schreef:
Volgens mij is deze link wel interessant voor jullie. Het gaat onder andere over aansprakelijkheid bij een brand in een stomerij.
https://www.nporadio1.nl/consument/9779 ... antwoorden


Dit is dan ook de enige "uitspraak" die voordelig is. Voor de rest komt het er op neer, dat er geen aansprakelijkheid is, als de brand buiten de schuld van de wasserij is ontstaan. Ik zou dus eerst goed de haalbaarheid van zo'n collectief proces uitzoeken.


Staat anders letterlijk in het artikel of een brand nu wel of niet onder hun schuld valt zijn ze aansprakelijk want je dient er op voorbereid te zijn en verzekerd voor te zijn... en volgens de wet mogen ze de aansprakelijkheid niet wegwuiven met een tekst in de algemene voorwaarden want ze zijn gewoon verantwoordelijk.

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 10:35

Ik heb er vooral veel moeite mee dat ze geen enkel moeite of gevoel hebben in wat ze veroorzaakt hebben. Alle vragen omtrent de dekens worden meteen verwijderd dus ze hebben blijkbaar tijd om de hele dag politie agentje te spelen en op Social media te zitten.
Ze geen enkele keer een verontschuldiging geboden hebben en het lijkt of ze lachend verder gaan want ja voor hun is er weinig schade.
Ik Hoop van harte dat bedrijven als welkoop en BB geen zalen met hun doen en ze uiteindelijk genoodzaakt zijn ermee te stoppen want zulke bedrijven horen niet te blijven bestaan!

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 14:47

Flower033 schreef:
Ik neem het niet voor hen op hoor, het zou netjes zijn als alle klanten, desnoods via de aanleveranciers zoals Welkoop en Divoza, persoonlijk geïnformeerd zouden zijn. Op hun website heb ik wel eea gevonden. Laatste bericht is inderdaad dat de verzekeraar zegt dat er geen aansprakelijkheid is (bericht van 19-09). Het hoofdkantoor van Welkoop is inmiddels geïnformeerd. Dan zou je wel verwachten dat die klanten binnen enkele dagen bericht krijgen van Welkoop. Ik kan me wel voorstellen dat de wasserij niet de gegevens heeft van de eigenaren van de dekens.
https://www.dekenwasserij.com/informatie-nav-brand/


Maar nergens lees je dat ze het vervelend vinden tegenover hun klanten en iets richting hun willen doen enkel dat ze niet aansprakelijk zijn dus dat iedereen dikke pech heeft ... op FB hebben ze zelfs alle berichtgeving over de brand verwijderd en worden meteen alle vragen verwijderd. Dat vind ik schandalig. Ik moet hard werken voor mijn geld en als ik een goede deken voor mijn paard heb gekocht om hem vervolgens voor de winter weer klaar te hebben en ze dan zo met je om gaan gaat mijn bloed van koken! Op FB komen dan berichtjes voorbij van kom mensen lever met je hele stal je deken in en grappige filmpjes worden er gedeeld terwijl dit voor de gedupeerde niet grappig is!

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 23:27

Failliet? Ze nemen nog steeds alles aan? Zijn die mensen straks ook allemaal de dupe!
Stelletje schoften zijn het

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 09:58

Die gaan het echt niet goed oplossen hoor... dat blijkt al aan de hand van het verwijderen van alle negatieve berichten op FB. Als ze het goed op zouden willen lossen zou er sowieso een verontschuldiging gekomen zijn en zelfs die is er niet geweest.
Onze Boerenbond was ook ophaal punt en die zijn alles behalve tevreden over de service dus gaan die ook op zoek naar een ander. Dus als je in sprookjes gelooft zal het vast goed opgelost worden!

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*


candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 19:40

Popstra schreef:
Ik had onlangs ook via de Welkoop mijn deken laten wassen en repareren bij dat bedrijf. Het duurde 4 weken maar heb wel een schone,geïmpregneerde en keurig gerepareerde deken terug gekregen.
Ik hoofde niet te betalen omdat dit zo lang had geduurd. Dat vond ik erg netjes


Nou bij mij heeft het 3 maanden geduurd juni weg gebracht en september kon ik ze ophalen ze waren hem “kwijt” niks geen vergoeding gehad maar moest wel een nieuw deken kopen voor mijn paard omdat ik dacht ze voor het slechte en gure weer weer terug te hebben.

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:18


CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glossy2009 en 71 bezoekers