Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 19:02

Hoi ook wij zij gedupeerd na de brand bij Balans. Tot mijn grote verbazing hoorde ik vanmiddag via de Welkoop in Wezep waar ik mijn winterdeken had gebracht, dat de verzekering van Balans tot de conclusie was gekomen dat Balans niet aansprakelijk is voor de geleden schade. En dat de gedupereerden zelf hun eigen verzekering moeten inschakelen om de schade terug te krijgen. Dat lijkt mij de wereld op zijn kop. Misschien is het een idee om te kijken hoeveel mensen te maken hebben gehad met de brand. Als ik de verschillende posts lees dan komen de deken vanuit het hele land naar deze wasserij. Een alternatief is van ook lastig te vinden.
De welkoop gaat nu de voorwaarden aanscherpen, maar daar hebben wij niets aan. Zoals het er nu naar uitziet kunnen we fluiten naar onze centen.


risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 15:41

Ik heb vandaag gebeld mret de klsntenservice van Welkoop. Er is inderdaad een regeling met Bucas dekens. Als je kunt laten zien dat je een Bucas deken bent verloren (met aankoopbewijs of foto) dan mag een soortgelijke deken opniewe laten bestellen via je eigen Welkoop waar je de deken had ingeleverd. Voorwaarde is dat de tegoedbon van 65 euro weer terug ingeleverd wordt bij diezelfde winkel. Ik kreeg de manager die bijna een dagtaak heeft aan deze ellende zelf aan de telefoon. Als je geregistreerd bent bij Welkoop als gedupeerde dan mag je bellen. Ik neem aan dat iedereen dezelfde regeling krijgt aangeboden. Ik vindt het super van Welkoop Nederland. Hopenlijk hebben anderen die de dekens via een ander inleverpunt bij Balans terecht zijn gekomen een soortgelijke behandeling. Wie niet wasgt, wie niet wint.

risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 15:53

Mooi dan hoop ik dat alle Welkoop gedupeerden nu goed geholpen worden. Voor de mensen die een ander inleverpunt hebben. Gebruik ons voorbeeld en misschien pakt het voor jullie ook nog goed uit.

risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 19:41

Ik heb gisteren ook mijn nieuwe deken mogen bestellen bij de Welkoop. Ik kan niet anders zeggen dan dit verdient een warme douche!! Voor welkoop nederland.

risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 20:08

Je zou met divoza kontakt op kunnen nemen en hen erop kunnen wijzen dat het ook op een nette wijze opgelost kan worden. Soms moet je voor jezelf opkomen.

risseeuw01
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 18:20

Nee, ik heb nog niks gehoord. Zou toch maar twee weken duren?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers