Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

rina
Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:05

beatje schreef:
Ik heb bij hun geen dekens binnengebracht dus weet het niet,maar als je bij Welkoop of Divoza dekens binnenbrengt om te wassen ga je met hun toch de overeenkomst aan en niet met Brands? Of weet je dat hun daar de dekens heen doen?

Ik breng ze zelf hier in het dorp bij de paardewinkel binnen,krijg dan een bonnetje met welke dekens ik binnen heb gedaan ,maar waar ze die heen sturen weet ik niet.In mijn idee heb ik dan een overeenkomst met de winkel en horen zij mijn dekens te vervangen en hoor de winkel die bij de wasserij op hun beurt weer te verhalen zou ik toch denken.???


Mijn wederhelft zegt: Idd je moet bij de winkel zijn waar je die dekens ingeleverd hebt. Als zij je niet die voorwaarden van Balans hebben laten zien en ondertekenen sta je nog best sterk ook. Dat hadden zij nl moeten doen. Balans geeft nl die voorwaarde aan het bedrijf waarmee ze in zee gaan (altans dat zouden ze moeten) en dat bedrijf moet dat doorgeven aan de klant die het dan weer van hun afneemt.

Mijn vraag is dus wat staat er op het papier wat je van Divoza/Welkoop/ bedrijf waar je je deken hebt ingeleverd wat je kreeg toen je de dekens inleverde? Staat daar iets op van aansprakelijheid oid??

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


rina
Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 19:51

maralyn schreef:
Welkoop in de noordelijke provincies heeft een andere wasserij gevonden.
Zij nemen ook geen dekens meer op voor balans.
Balans is bij meerdere welkopen met lege handen terug gestuurd.
Welke allemaal weet ik niet precies.


Gevonden op FB. Een aantal noordelijke welkoop winkels gaan gebruik maken van Paardendekenswasserij-noord in Stadskanaal.
Citaat:
Paardendekenwasserij-noord breid uit met 13 nieuwe inleverpunten!

Welkoop Drachten
Welkoop Heerenveen
Welkoop Leek
Welkoop Marrum
Welkoop Winsum
Welkoop Jubbega
Welkoop Vries
Welkoop Musselkanaal
Welkoop Marwijksoord
Welkoop Winschoten
Welkoop Hoogezand
Welkoop Oosterwolde
Welkoop Wolvega

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

rina
Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:01

Nah is niet altijd gezegd. Als het Horsewares zijn kan je het wel vergeten. Die hebben een speciaal membraan aan de binnenkant en als die kapot is kan je van alles willen maar waterdicht krijg je ze niet meer. Ja als je ze elke maand inspuit met impregneerspray. Maar dan is je deken ook gelijk niet meer ademend.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, PowerPoef, SemrushBot en 26 bezoekers

cron