Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
x_Irisje_x
Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 10:06

Ah fijn dat er al een topic over is!

Hier helaas ook 2 dekens kwijt. Via de Wellkoop laten wassen.

Na weken mailen was ik het gisteren zat. Ik heb toen Balans een schadeclaim gestuurd. Waarde van de dekens+kosten wassen. Kwam vrij snel een mail terug dat onze claim was doorgestuurd naar hun tussenpersoon Voogd verzekeringen. Een half uur geleden kreeg ik al bericht van Voogd: Balans heeft geen aansprakelijkheid. Er wordt dus niks vergoed.

Ik vind dit onbegrijpelijk.... ze zijn toch gewoon verzekerd?



x_Irisje_x
Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 11:29

Ik ben met de mail van Balans en mijn schadeclaim naar de Welkoop gegaan waar ik de dekens heb ingeleverd. Ze schrokken enorm van de procedure en slechte afhandeling. Ik heb ter plekke het bedrag contant gekregen. Super blij mee! Dus wellicht ook een tip voor de andere

x_Irisje_x
Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 12:25

candalisa schreef:
Ik heb er vooral veel moeite mee dat ze geen enkel moeite of gevoel hebben in wat ze veroorzaakt hebben. Alle vragen omtrent de dekens worden meteen verwijderd dus ze hebben blijkbaar tijd om de hele dag politie agentje te spelen en op Social media te zitten.
Ze geen enkele keer een verontschuldiging geboden hebben en het lijkt of ze lachend verder gaan want ja voor hun is er weinig schade.
Ik Hoop van harte dat bedrijven als welkoop en BB geen zalen met hun doen en ze uiteindelijk genoodzaakt zijn ermee te stoppen want zulke bedrijven horen niet te blijven bestaan!

Mee eens!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers