Pantykous schreef:Ik meld mij ook. Ik had mijn deken bij de Welkoop afgegeven, ik heb van de Welkoop een bon van 65 euro gehad voor het lange wachten.
Ik snap niet waarom het zo lang moet duren bij Balans.
loulou schreef:Heeft niemand van de gedupeerde rechtsbijstand? Ik zou daar informeren hoe het allemaal zit. Of je balans of divoza aansprakelijk moet stellen, wat je rechten zijn enz
LindyH schreef:Het lijkt mij het handigst als jullie collectief een jurist in de arm nemen die weet wie er aansprakelijk gesteld moet worden, dat op de juiste manier kan doen, en ook weet wat hij/zij moet doen als aansprakelijkheid wordt ontkend.
MissStynk schreef:LindyH schreef:Het lijkt mij het handigst als jullie collectief een jurist in de arm nemen die weet wie er aansprakelijk gesteld moet worden, dat op de juiste manier kan doen, en ook weet wat hij/zij moet doen als aansprakelijkheid wordt ontkend.
Wie wil hieraan meedoen? ik ben namelijk van plan dit collectief aan te gaan pakken, zodat we een vergoeding kunnen gaan afdwingen. Samen sta je nou eenmaal toch sterker!
dat Balans geen verzekering heeft is dan heel jammer, maar dat betekent niet dat ze niet aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Anoeska schreef:Maar er is toch een mail van een tussenpersoon (voogd?), dus dan is er ook een verzekering.
Anoeska schreef:Ik reageerde op de opmerking dat er geen verzekering was. Dat kan natuurlijk niet als je reactie hebt van een tussenpersoon. Dat ‘ie wel/niet uitbetaald hangt inderdaad van veel meer dingen af.
Cookies schreef:Wow. Je kunt dus gewoon fluiten naar je centen. Fijn bedrijf.
Iris82 schreef:Edit: hoezo de media? Moeten zij over de kop gaan voor voorwaarden waar jij mee akkoord gegaan bent? Ze zullen die brand niet zelf gesticht hebben.
shirleyp schreef:Hieronder nog een uiteenzetting van mijn ervaringen aan Divoza. Ik had oprecht de hoop dat ze iets met mijn feedback zouden kunnen...
[ [url=m/cFFkvq.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0sh7vd.png]Afbeelding[/url] ]
Maar kreeg deze tekst terug:
‘Fijn dat het is opgelost.
Bedankt voor de feedback’
Nou... als je zo reageert na die lange mail van mij, denk ik dat er geen bal met mijn feedback gebeurt daar... :roll: :evaw:
risseeuw01 schreef:Ik heb vandaag gebeld mret de klsntenservice van Welkoop. Er is inderdaad een regeling met Bucas dekens. Als je kunt laten zien dat je een Bucas deken bent verloren (met aankoopbewijs of foto) dan mag een soortgelijke deken opniewe laten bestellen via je eigen Welkoop waar je de deken had ingeleverd. Voorwaarde is dat de tegoedbon van 65 euro weer terug ingeleverd wordt bij diezelfde winkel. Ik kreeg de manager die bijna een dagtaak heeft aan deze ellende zelf aan de telefoon. Als je geregistreerd bent bij Welkoop als gedupeerde dan mag je bellen. Ik neem aan dat iedereen dezelfde regeling krijgt aangeboden. Ik vindt het super van Welkoop Nederland. Hopenlijk hebben anderen die de dekens via een ander inleverpunt bij Balans terecht zijn gekomen een soortgelijke behandeling. Wie niet wasgt, wie niet wint.
Gebruikers op dit forum: Varekaj en 24 bezoekers