Fout gemeente, juridisch loket erbij halen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KimD
Berichten: 20402
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 21:29

Waarom zou de gemeente aansprakelijk zijn?!

Jij hebt kennelijk je huidige contract al opgezegd voordat het nieuwe contract überhaupt is getekend. Dat lijkt me sowieso niet slim. :n

Ik denk dat je vrij weinig kunt beginnen, de gemeente is helemaal nergens voor aansprakelijk lijkt mij.

Sowieso als je je als een zak stront voordoet mag je ook zo behandeld worden toch?


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi


KimD
Berichten: 20402
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Fout gemeente, juridisch loket erbij halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 22:24

Je had er ook voor zekerheid kunnen kiezen. Ik snap hoe dan ook de keuze niet dat je al een contract opzegt terwijl het nieuwe contract er nog niet is. In het ergste geval had je een maand dubbel moeten betalen, zowel op de oude als op de nieuwe plaats. Nu zit je met de ellende... een wijze maar harde les.


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

KimD
Berichten: 20402
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 23:42

Rakkie123 schreef:
Huh, wat een rare wending neemt dit....
Moet TS zich hier gaan verantwoorden waarom ze de huur heeft opgezegd....bizar.....


Imo is de denkwijze van TS bizar te noemen, evenals haar acties.

TS zal hoe dan ook aan het kortste eind trekken, ze heeft geen poot om op te staan.


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi


KimD
Berichten: 20402
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 08:31

ImkeTarek schreef:
Ik denk toch echt nog steeds dat ze 'zak met stront" bij wijzen van spreken is...
TS zal dus waarschijnlijk met een grote mond naar binnen zijn gelopen, wat de leidinggevende niet netjes vond.

Alhoewel ook ik denk dat je aan t kortste eind gaat trekken TS..
Hoe zit het met een "mondelinge" (oke, via email) overeenkomst? Die, naar ik altijd dacht, ook rechtsgeldig zou moeten zijn?
Maar dan zou er in de emails wel echt heel expliciet moeten staan dat jij dat stuk daadwerkelijk op X datum, voor X tijd en voor X bedrag kunt huren denk ik.


Nee, letterlijk...

tirzasarah10 schreef:
KimD schreef:
Waarom zou de gemeente aansprakelijk zijn?!

Jij hebt kennelijk je huidige contract al opgezegd voordat het nieuwe contract überhaupt is getekend. Dat lijkt me sowieso niet slim. :n

Ik denk dat je vrij weinig kunt beginnen, de gemeente is helemaal nergens voor aansprakelijk lijkt mij.

Sowieso als je je als een zak stront voordoet mag je ook zo behandeld worden toch?


Later zal ik even beter reageren maar deze reactie begrijp ik even niet. Dus omdat ik mijn zak stront mee heb genomen mag ik zo behandeld worden? *knip*


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers

cron