Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pareltjes
Berichten: 2186
Geregistreerd: 21-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 18:03

Als jullie bij Divoza hebben ingeleverd dan hebben jullie niets met Balans van doen. Je hoeft ook niet te wachten totdat hun verzekeringen eruit zijn. Als klant heb je helemaal niets te maken met hun verzekering of aan wie ze hebben uitbesteed. Je bent met Divoza in zee gegaan, niet met de rest. Je zult dus Divoza aansprakelijk moeten stellen. Zij moeten dit binnen een acceptabel termijn oplossen. Je hoeft niet op hun verzekering etc te wachten. Divoza moet met een redelijke schadeloosstelling komen ongeacht hoe zij verzekerd zijn of aan wie ze hadden uitbesteed!! Er is een contract met Divoza aangegaan! Niet met Balans of een van hun verzekeraars.

Succes allemaal, heel erg vervelend.



Pareltjes
Berichten: 2186
Geregistreerd: 21-07-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 18:26

Mogen ze niet boos zijn dan??? Je zal 4 Rambo dekens hebben ingeleverd...

Pareltjes
Berichten: 2186
Geregistreerd: 21-07-19

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 09:43

Ik zou me niet teveel blind staren op algemene voorwaarden. Algemene voorwaarden moeten altijd in overeenstemming met geldende wetgeving zijn. Het idd slim om je te verenigen en samen het probleem proberen op te lossen. Jurisprudentie is ook niet zaligmakend en als het tot een proces komt kan een rechter besluiten zich hier weinig van aan te trekken en zijn eigen redelijkheid te ventileren.

Ik vind het een gemiste kans van Divoza. Los het netjes op. Voor hun is dit peanuts. Pak het verlies, behoud je klanten en maak er een goede reclame voor je service van. Advertenties plaatsen in traditionele media zijn vele malen duurder. Hoe je als bedrijf issues oplost met de consument vertelt het exact wat voor bedrijf je bent en wilt uitstralen.

Succes allemaal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 22 bezoekers