Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moonfish13
Berichten: 18218
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 18:15

Sorry maar ik heb hier dus vier bucas dekens voor mijn pony.
Het enige wat hij past is bucas, dus even iets anders gaat niet werken.
Als die verloren gaan wil ik echt echt wel dat hun verzekering gaat betalen hoor.
Het gaat om minimaal €400 dat vind ik geen grapje meer en de wasserij is ervoor verzekerd.
Dus jammer van je €150, heb je geld aan een boom groeien?
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 21-07-19 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt


moonfish13
Berichten: 18218
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 18:39

prugelpiet schreef:
moonfish13 schreef:
Sorry maar ik heb hier dus vier bucas dekens voor mijn pony.
Het enige wat hij past is bucas, dus even iets anders gaat niet werken.
Als die verloren gaan wil ik echt echt wel dat hun verzekering gaat betalen hoor.
Het gaat om minimaal €400 dat vind ik geen grapje meer en de wasserij is ervoor verzekerd.
Dus jammer van je €150, heb je geld aan een boom groeien?


En dat word heus wel opgelost. Daarvoor bestaan verzekeringen, maar die nemen altijd alle tijd.
Om nou allemaal kwaad te worden omdat je dekens zijn afgebrand? Wees blij dat het bij die dekens zijn gebleven.
Het geld groeit niet aan de boom, maar een brand kan niemand wat aan doen en iedereen probeert dat zo snel mogelijk op te lossen.


Waar zeg ik dat ik boos zou zijn?
Ik zou alleen een correcte oplossing verwachten.
Maar als divoza zou komen met flauwekul als neem contact met balans op was ik ook klaar.
Ik snap dat het niet leuk is maar ze zijn er voor verzekerd, ik vind €150 best veel geld.
Het is vooral naar dat je als klant over moet gaan op het poot stijf houden omdat Divoza zich kennelijk eerst onder zijn plicht vandaan wil wurmen door door te verwijzen.
Wel de winst ervan willen en als er problemen zijn naar Balans wijzen, dat is niet zo netjes.
Dan moet je het niet gek vinden dat mensen beginnen over houd je poot stijf..

moonfish13
Berichten: 18218
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 20:07

Als ik er meerdere dekens gebracht had en ze deden zo gooide ik per direct de rechtsbijstand erop. Zijn ze helemaal gek bij Divoza, een beetje de klant opzadelen met jou probleem.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dees en 27 bezoekers