Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 13:44

Ik vermoed zo maar dat divoza een bon afgeeft dat je een deken afgeeft. Maar zelf geen administratie bij houd wie welk deken heeft binnen gedaan en daardoor geen lijst heeft van gedupeerde. Ze hadden natuurlijk wel algemeen iets kunnen laten weten. Dat is wat slordig. Hopelijk krijg je wat vergoed.


beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:22

Iris82 schreef:
Bovenstaande info is correct.

Vergelijken met een auto die door de garage total loss gereden of verkeerd gerepareerd wordt is niet terecht.

Edit: hoezo de media? Moeten zij over de kop gaan voor voorwaarden waar jij mee akkoord gegaan bent? Ze zullen die brand niet zelf gesticht hebben.

Een firma die zo met klanten omgaat mag van mij failliet gaan. Daar heeft niemand wat aan. Vind het ook zeer vreemd dat ze hier niet voor verzekerd zijn.

Wens de gedupeerde ook veel succes en hoop dat ze nog iets vergoed krijgen.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 22:28

Ik heb bij hun geen dekens binnengebracht dus weet het niet,maar als je bij Welkoop of Divoza dekens binnenbrengt om te wassen ga je met hun toch de overeenkomst aan en niet met Brands? Of weet je dat hun daar de dekens heen doen?

Ik breng ze zelf hier in het dorp bij de paardewinkel binnen,krijg dan een bonnetje met welke dekens ik binnen heb gedaan ,maar waar ze die heen sturen weet ik niet.In mijn idee heb ik dan een overeenkomst met de winkel en horen zij mijn dekens te vervangen en hoor de winkel die bij de wasserij op hun beurt weer te verhalen zou ik toch denken.???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lisa_22 en 35 bezoekers