Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kaitlyn
Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:53

Jeetje wat vervelend, hopelijk wordt het allemaal netjes met de verzekering geregeld. :j
Ik heb overigens alleen maar hele slechte ervaringen met Divoza wat betreft hun communicatie. Ze bleven maar smoesjes verzinnen bij mij, tot ik zei dat ik wel gewoon naar de winkel zou komen en daar stampij zou gaan maken. Toen kon het spontaan snel opgelost worden. :=

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')


Kaitlyn
Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 11:03

MissStynk schreef:
meggiemeg schreef:
Is het geen idee om iedereen met schade samen een zaak aan te gaan spannen als diegene het af laat weten waar zij de dekens hebben gebracht? Samen kan je sterker staan dan alleen.



Ik ben hier nog steeds voorstander van maar dan moeten 'we' wel in actie gaan komen. Dus wie doet mee?


Je moet alleen niet bij de deken wasserij zijn, je moet bij de winkel zijn waar jij je dekens hebt afgeleverd. Vervolgens moeten die winkels zelf een claim neerleggen bij de wasserij.

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Kaitlyn
Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 15:28

MyChoice schreef:
Ik heb via cliqclaq een onderhoudsabonnement bij ze. Cliqclaq is een onderneming van Balans. Geluk bij een ongeluk was ik deze zomer te lui om m'n dekens te laten ophalen. Anders waren ze in rook opgegaan. Hoewel ik via hen dan een nieuwe deken zou moeten krijgen volgens cliqclaq contract. Maar ja, nu wil ik wel graag m'n dekens schoon hebben.

Wassen ze überhaupt nog dekens momenteel?


Nee. Ik heb ze pas geleden een e-mail gestuurd dat ik wat dekens gewassen moet hebben, maar kreeg antwoord dat ze door "heftige onvoorziene omstandigheden, defecte machines en extreem ziekteverzuim" een achterstand hebben opgelopen en ze geen nieuwe orders meer aannemen.

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers