frankiej schreef:Naar mijn idee moet je divoza aansprakelijk stellen. Dat zij het uitbesteden is niet jouw pakkie-an. Je hebt een overeenkomst gesloten met divoza en niet met balans.
LoveBodin schreef:Maar waarom valt het onder je inboedel verzekering?
Ik zou toch inderdaad denken dat divoza het op zou moeten lossen.. Zij maken een fout. Nu draai jij daar voor op, met je 150 euro aan eigen risico.
Annem84 schreef:Misschien je rechtsbijstand even informeren? Die kunnen vaak veek betekenen in de bemiddeling bij zulke zaken..
Pantykous schreef:Ik meld mij ook. Ik had mijn deken bij de Welkoop afgegeven, ik heb van de Welkoop een bon van 65 euro gehad voor het lange wachten.
Ik snap niet waarom het zo lang moet duren bij Balans.
ikheetesmee schreef:betreffende een paar opmerkingen dat mensen een overeenkomst aan zijn gegaan met divoza/welkoop en niet met balans zelf. Toen ik laatst bij de Divoza was zag ik een bord staan over de deken was service. dit staat er echter niet als service van de divoza maar echt heel duidelijk met de tekst dat balans deze dekens wast.
Ik weet niet of dit wat veranderd aan de zaak of van toegevoegde waarde is maar toen ik dit topic net tegen kwam dacht ik dat het toch wellicht handig was om te vermelden
MissStynk schreef:Heb in ieder geval wel even mijn frustratie geuit op FB
https://www.facebook.com/10000193573855 ... 33?sfns=mo
Er is tevens belangstelling van de redactie van omroep Gelderland.
hagelslag schreef:Ik denk dat het eerst een standaard antwoord van hun is,
Maar ik kan er naast liggen natuurlijk
risseeuw01 schreef:Je zou met divoza kontakt op kunnen nemen en hen erop kunnen wijzen dat het ook op een nette wijze opgelost kan worden. Soms moet je voor jezelf opkomen.
Waikiki schreef:shirleyp schreef:Misschien moet je even al mijn berichten lezen en dan vooral de printscreens van mijn laatste mail en reactie van Divoza. Denk dat ik mijn best wel heb gedaan om ze te wijzen op hun fouten...
Ik vind dat je ook wel heel erg poeslief bent geweest!