Kleintjes rijden kleintjes.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CINDY39
Berichten: 57
Geregistreerd: 24-06-12

Kleintjes rijden kleintjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-20 23:08

De titel zegt het al *D Ik weet alleen niet of er al een soort gelijk topic bestaat.. Heb gezocht maar kon zo niks vinden :+

Ik ben benieuwd naar ; kleintjes rijden kleintjes... rijd jullie zoon/dochter of een ander kindje op jullie mini? En hoe groot is jullie mini? Gewoon voor de fun rond hobbelen of ook nog serieus? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen hiermee en vooral naar foto’s natuurlijk! :D

Ik heb zelf een mini van 10 maanden en nog geen kinderen in het gezin... maar in de toekomst hoop ik zeker mee te kunnen praten over de ervaringen :o

Tinker Breanne


mvdbijl
Berichten: 3663
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Kleintjes rijden kleintjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 21:20

Ik heb zelf 7 mini's waarvan 1 shet en 2 heel basis van type. De laatste kan ook op gereden worden. Ze zijn 85 en 95cm.

Zelf vind ik dat kinderen die er veel al oppassen nog niet echt kunnen rijden maar, het is natuurlijk ontzettend leuk wel spelenderwijs een beetje op ze te hobbelen.

Ik heb zelf geen kinderen maar een tafeltje kan er zo na maanden weer op en dan zijn ze net zo braaf.

Dennis
Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 21:59

Mijn Deedee is rijpony talent. Helaas is haar ruitertje te groot geworden, die ment nu met mijn pony's. Met een ander ruitertje is ze ook B geklasseerd.
[ img ]

Al mijn pony's lopen wel regelmatig een lesje onder het zadel en hebben allemaal bixie ervaring. Bij gebrek aan iets meer ervaren ruitertjes worden ze op het moment niet uitgebracht.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


StalNollie
Berichten: 9075
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Kleintjes rijden kleintjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 22:04

[ img ]
Onze 5 jarige zoon op onze shet mini van 84 cm
Onze oudste zoon van 8,5 jaar rijd op een grotere van 105


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers