Gekke en creatieve ideeën voor als je niet kunt rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
x_Shetland
Berichten: 15
Geregistreerd: 03-01-19

Gekke en creatieve ideeën voor als je niet kunt rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-19 04:01

Hi! Ik heb dus mijn eigen Shetlander, en ik denk dat het vrij herkenbaar is voor anderen als ik zeg dat ik inmiddels alles wel ken: Wandelen, trucjes leren, poetsen...

Nou ben ik daar compleet op uitgekeken, dus doe ik altijd de gekste dingen met mijn kleine paardje. Hier komen een paar dingen die ik altijd met mijn shettie doe:

1. Verkleden!
Ja, je leest het goed! Ik heb hele kisten vol verkleedspullen, dus ik verkleed mijn pony zo gek mogelijk voor leuke fotoshoots! Pruiken, brillen, jurkjes, verf, alles erop en eraan!

2. Shows geven!
Ik zit vaak nog tot diep in de nacht bij mijn bureau de leukste routines en outfits te bedenken. Mijn ouders hebben een bedrijf, dus ik voer vaak een hele show op voor iedereen die graag wil kijken

3. Parcours!
Meestal maak ik een heel pony-parcours van alles wat ik kan vinden; van een zwembad om doorheen te rennen tot een bal om door een doel te schieten, laat je fantasie los en gebruikt alles wat je maar kan vinden!

4. Voetballen!
Ja, voetballen! Je pakt gewoon een skippybal (Of hooibal, voor de vreetzakjes ) en je moest eens zien hoe leuk je paard het vindt om hem zo ver mogelijk weg te gooien, nou nog in de goal...

Dat waren een paar gekke dingen die ik met mijn Shetlander doe!
(Geen zorgen, ze vindt het net zo leuk als ik! )


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Gekke en creatieve ideeën voor als je niet kunt rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:26

Ik verplaats dit topic naar Shetlanders en minipaarden.

camnova
Berichten: 19
Geregistreerd: 08-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:25

Misschien koken met je pony? klinkt raar maar is superleuk! je legt allerlei eten klaar en laat je pony kiezen wat er allemaal in de paardentaart komt.

CarolsPhoto
Berichten: 24
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Gekke en creatieve ideeën voor als je niet kunt rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:18

Vrijheidsdressuur is ook erg leuk

marley93
Berichten: 6028
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:23

Ik heb zo snel geen aanvulling, maar wil gewoon graag zeggen dat ik het top vind dat je je pony (en jezelf ;) )zoveel afwisseling biedt! +:)+

Oh, misschien toch wel: denkspelletjes? Een snuffelmat of iets dergelijks?

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

_sasnoo
Berichten: 4
Geregistreerd: 09-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:14

Het klinkt misschien heel gek als iemand van 19 het zegt, maar ik ben vandaag met een shet naar de speeltuin geweest en op de terugweg moest ik aan dit topic denken haha :)

Het is zo'n natuurlijke speeltuin met heuveltjes, boomstammen en veel gras. Lekker rennen, heuveltjes op en af, over stammetjes springen en natuurlijk wat hij het leukste vond als we stopten had hij een lekker hapje gras hahaha. Het is een soort van hindernis zoals je al zei, maar dan weer eens wat anders dan in de bak of in de wei :) en ook nog een goede oefening voor de spieren die heuveltjes.

Ik ga zelf alleen wel als er geen kinderen in de speeltuin zijn, anders kom je niet echt verder XD


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers