Eczeemdeken voor mini shetlander

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daihyo
Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Eczeemdeken voor mini shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-23 15:59

Een compleet nieuwe wereld voor mij, zowel spullen voor een mini vinden als allergie voor knutten en dazen.
Oftewel, mijn kleine man heeft een deken nodig. Hij is zo'n 80cm groot, kort in de rug, wel een bol buikje.
Hij staat 24/7 buiten, heeft geen halster om. En nu zie ik door de dekens het bos niet.
Wat is wijs om aan te schaffen? Hij zal de deken dus ook 24/7 dragen. Moet ik dan iets met waterdichte rug of niet? En graag 1 die niet te warm is, want hij heeft het al zo snel warm.

Welke merken/maten zijn geschikt?

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Wintu
Berichten: 2893
Geregistreerd: 30-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 16:41

Een goed liggende deken vond ik altijd super belangrijk. Ik had daarom altijd een Rambo sweet itch hoody. Die ligt als een huis. Ze hebben een linersysteem. Ik had een liner voor langdurig regen er onder. Maar als ze aan huis staan, dan kun je de deken ook even afhalen tijdens de forse buien.
Of ze ze in de maat van je pony hebben weet ik echter niet. Ik had m ook een vliegenkap op en gebruikte derfen.

Daihyo
Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Eczeemdeken voor mini shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-23 16:44

Vliegenkap heeft hij ook om, maar die is te groot. Hij heeft een heel klein hoofd. Die ik nu heb is maat mini en daar verzuipt hij in, dus tips daarvoor zijn ook zeker welkom :+
Wordt allemaal wel een uitdaging, want hij is 17 jaar weideversiering geweest en niet zoveel gewend :+

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Jorex
Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 17:11

Vliegenkap van for horses, daarvan hebben mijn minis zelfs maat shet, want die vallen heel erg klein. Ik men er zelfs mee.
[ img ]

Verder heb ik gewoon zo'n qhp zebra deken maat 105 voor mijn kleintje.

Alex en Jorie <3


MarijeR
Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 17:16



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers