Na 1 jaar weer rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Felicia99

Berichten: 166
Geregistreerd: 10-11-10
Woonplaats: Velp

Na 1 jaar weer rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-20 00:27

Na dik een jaar weer heerlijk kunnen rijden op mijn Friese merrie!

In februari in verwachting geraakt van een heerlijk mooi ventje die nu 4 maanden is! <3

Toen ben ik eigenlijk meteen gestopt met paardrijden omdat ik het niet aan durfde, ik heb dit wel erg gemist. Einde van mijn zwangerschap veel bij de paarden geweest en dingen met ze gedaan maar niet erg veel.

Ik heb met ongeveer 38 weken foto's vast gelegd met me topper en mijn zwangere buik! Het was heel bijzonder om mee te mogen maken hoe ze er mee bezig was! Continu bij me buik snuffelen en de schopjes van de kleine voelen! Wat was dat bijzonder! <3

Afbeelding


Gisteren ben ik er weer voor het eerst na dik een jaar weer opgestapt. Het voelde net als een jaar geleden! Nu maar een uurtje geweest (ivm de spierpijn := ) en vandaag ook een uurtje! Ik kan niet wachten om weer langer te gaan. Wat heb ik ervan genoten! Even geen mama zijn, genieten van het mooie weer,fluitende vogels en vooral van mijn prachtige topper! <3

Dit zijn de foto's van vandaag en gister!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben helemaal aan het nagenieten van alles! <3

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: Na 1 jaar weer rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 00:30

Wat een heerlijk positief topic! Fantastisch, wat een lief paard heb je (lijkt zo tenminste, schijn kan bedriegen ;) ) Ga vooral verder genieten, je hebt nu qua weer de goede tijd van het jaar te pakken ook.

lies_sparkle

Berichten: 6126
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 00:30

<3 wat een lief koppie

Felicia99

Berichten: 166
Geregistreerd: 10-11-10
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-20 10:14

StillAngel schreef:
Wat een heerlijk positief topic! Fantastisch, wat een lief paard heb je (lijkt zo tenminste, schijn kan bedriegen ;) ) Ga vooral verder genieten, je hebt nu qua weer de goede tijd van het jaar te pakken ook.


Soms kan het wel een pittige tante zijn. Maar ze is inderdaad zo lief <3

Felicia99

Berichten: 166
Geregistreerd: 10-11-10
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-20 10:14

liespower94 schreef:
<3 wat een lief koppie


Lief! Dankjewel <3