Mijn versie van het verhaal...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BMHP
Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:06

rien10 schreef:
TS, hebt dus een bedrijf in dr paarden business? Dit paard heb je “professioneel” verkocht?

Rien gisteren heb je ook gereageerd in dit topic, ik vind dit soort vragen bewust kwetsend.
En jij als (top)ondernemer wil dat maar al te graag hier posten?
of heb je andere bedoelingen?

de aanhaalings tekens geven aan dat je het antwoord wel weet maar het erg graag er in wrijft.
Mijn versie van dit het verhaal is dat het mogelijk is dat rien10 narcistische trekjes heeft, (maar die diagnose mag ik profesioneel niet stellen).
Misschien heb ik het wel fout en is rien10 wel verkoopadviseur, wie weet.

rien10
Berichten: 14662
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:15

Oeeee. Sow! Wat een aannames zeg.


Als je dit al verteld hebt, beroepsmatig ja of nee, dan heb ik daar dus overheen gelezen.
Nee, ik heb geen enkel idee of je professional bent in paarden land. Ja, ik zet dit tussen aanhalingstekens omdat iemand die niet hobby matig twee of drie paarden per jaar verkoopt niet echt een professional is in de paardenhandel. Lees; zijn boterham er aan verdient.

Waarom ik dit vroeg? Tja, de uitleg daarover heb ik echt geen trek meer in.

Zoals ik al eerder schreef: verdrietige situatie. Voor jou, voor de eigenaar en voor iedereen die dol was op het paard.

Ps. Wat jij als kwetsend ervaart hoeft niet kwetsend te zijn.

BMHP
Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:24

rien10 schreef:
Oeeee. Sow! Wat een aannames zeg.


Als je dit al verteld hebt, beroepsmatig ja of nee, dan heb ik daar dus overheen gelezen.
Nee, ik heb geen enkel idee of je professional bent in paarden land. Ja, ik zet dit tussen aanhalingstekens omdat iemand die niet hobby matig twee of drie paarden per jaar verkoopt niet echt een professional is in de paardenhandel. Lees; zijn boterham er aan verdient.

Waarom ik dit vroeg? Tja, de uitleg daarover heb ik echt geen trek meer in.

Zoals ik al eerder schreef: verdrietige situatie. Voor jou, voor de eigenaar en voor iedereen die dol was op het paard.

Ps. Wat jij als kwetsend ervaart hoeft niet kwetsend te zijn.


dat kan soms reageer ik waarbij ook mijn emoties een rol spelen. ik denk dat iedereen die het leest dat ook ziet.

ik kan flauw zijn en zeggen er staat een vraagteken, ik kan ook proberen te erkennen dat mijn woorden emotioneel en niet aardig waren.

Ik hoop dat je deze reactie ook door je laatste zin als uitgestoken hand en excuus kan accepteren.

rien10
Berichten: 14662
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Mijn versie van het verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:29

Uiteraard. Ik ben een direct mens, geen onmens. :)

Anoniem

Re: Mijn versie van het verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:47

Ik werk met paarden. Verkoop ze niet ! Dit was mijn enige paard. Prive paard.

En inderdaad staat in het koopcontract dat er rekening gehouden moet worden met zijn voeding ivm fructaan gevoeligheid... De verdere uitleg en invulling daarover is besproken.
Bedankt voor je reactie Nouvel.

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 19:29

Voor beide partijen blijft het treurig
Ik denk dat jullie beide het beste voor hadden met dit paard. Dus ik snap die verwijten naar de vorige eigenaar niet zo
Sta er altijd van te kijken. Dat wanneer het desbetreffende paard verkocht is. dat de vorige eigenaar dan nog eisen durft te stellen. over hoe de verzorging allemaal moet en nog beter kan. Dan had je eigen verantwoordelijkheid moeten nemen en het dier moeten houden."zo denk ik erover"
Heel veel sterkte aan jullie beiden :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 19:41

Maria je hebt misschien niet goed gelezen. De 'eisen'/verkoopafspraken zijn afgesproken VOOR de verkoop. Met akkoord van beide partijen. Daarna heb ik geen 'eisen' meer gesteld. Alleen bezorgd toe gekeken op afstand.

Mijn reactie komt nu na een eenzijdig beeld dat geschetst werd. Anders had ik überhaupt niks gezegd zo openbaar.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18124
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Mijn versie van het verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:19

Moderatoropmerking:
Het is duidelijk dat dit topic de gemoederen nogal doet oplaaien. Houd er wel rekening mee dat de discussie die hierdoor ontstaat niet op de man gespeeld mag worden. Je mag gerust je mening geven maar houd het wel netjes.