Wie heeft/kent er een pony met de stalnaam Trynwâldens?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
heidew
Berichten: 3
Geregistreerd: 28-09-07

Wie heeft/kent er een pony met de stalnaam Trynwâldens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-07 14:06

Hallo!

Vroeger (vanaf begin jaren negentig) had ik een verzorgpony, Westeraikema's Fabiënne (v. Oakley Bubbling On). In de jaren dat ik haar mocht berijden heeft ze een aantal veulens gekregen. De eerste was een merrie, Jolanda (v. Padeau), waar op mijn vriendin altijd reed. Later heeft ze ook eens een hengst gekregen, Joris (v.?) . Vervolgens werden de volgende veulens geboren:

1991 Trynwâldens Linda (v. Oosting Edison)
1992 Trynwâldens Flip ( v. Oosting Edison)
1993 Trynwâldens André (v. Downland Folklore)
in 1994 of '95 is ze overleden

Haar dochter Jolanda kreeg de volgende veulens tot ik haar uit het oog verloor:
1991 Trynwâldens Boy (v. Oosting Edison)
1992 Trynwâldens Sunnyboy (v. Oosting Edison)
1993 Trynwâldens Leontine (v. Downland Folklore)
1994 Trynwâldens Roeline (v. Downland Folklore)
1995 Trynwâldens Jannie (v.?)

Daarna is zij verkocht omdat de eigenaar inmiddels te oud werd om voor haar te kunnen blijven zorgen.

Ik zou het echt heel erg leuk vinden om te horen waar ze zijn beland en om te horen hoe het nu met ze gaat. Ik heb van hen allemaal ook foto's als veulen. Dus mocht je nieuwsgierig zijn......

Groetjes van een inmiddels niet meer actieve, maar nog wel een echte paardengek

Wietske Hofman


Rapiti
Berichten: 158
Geregistreerd: 26-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Wie heeft/kent er een pony met de stalnaam Trynwâldens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 17:53

Ik had een pony genaamd Trynwaldens Janet (v. Speyksbosch Nelson x Julio Mariner). Ze gaat nu door het leven als Easy Dancer (nu in eigendom van love_easy hier van bokt). Ze is geboren in 1995. Volgens mij heette de moeder Trynwaldens Jolanda, maar dat klopt niet helemaal met jou afstamming :? Weet je zeker dat jou gegevens kloppen? Ik ben wel heel benieuwd :):)

'Mijn paard is niet mijn slaaf, maar mijn danspartner' (David de Wispelaere)

heidew
Berichten: 3
Geregistreerd: 28-09-07

Re: Wie heeft/kent er een pony met de stalnaam Trynwâldens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-07 18:33

Hoi!
Bedankt voor je reactie. Toen ik klaar was met mijn berichtje en op plaatsen had geklikt, realiseerde ik me dat Jannie inderdaad voluit Janet, of Janette heette, maar zo niet werd genoemd door de eigenaar (Hansma). Dus ik denk wel dat we het hier over dezelfde pony hebben. Ik heb maar 1 foto van haar als veulentje met haar moeder Jolanda. Als ik die goed bekijk, is ze voskleur met een brede witte bles en heeft ze twee witte benen achter.

ik heb inmiddels het profiel, met foto's bekeken van love_easy...ik ben er nu echt van overtuigd dat het om dezelfde pony gaat. De tekening op het rechter achterbeen, twee witte/lichte hoeven achter en twee zwarte voor.... het is d'r, geboren aan de Nieuwestraatweg te Giekerk (frl)

trynwaldens
Berichten: 4
Geregistreerd: 22-01-08

Re: Wie heeft/kent er een pony met de stalnaam Trynwâldens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:59

heeej!!
ik heb eeen supersupersuperlieve ruin, genaamd trynwaldens sunny boy moeder trynwaldens jolanda vader oosting edison hij is 15 jaar oud, voorheen m gesprongen nu L1 dressuur, hij is bruin, d-pony en heeft witte stippen op de benen(peesbeschermers voorheen) en rechtsvoor een wit randje! ik zou graag een foto van hem als veulentje willen

xxxx kristi

trynwaldens
Berichten: 4
Geregistreerd: 22-01-08

Re: Wie heeft/kent er een pony met de stalnaam Trynwâldens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 21:00

sunny heeft trouwens ook nog enkele witte haren op zijn hoofd:D :z

Meis2006
Berichten: 1
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 15:42

Hallo,
Ik heb op dit moment een pony trynwaldens sunny boy met dezelfde ouders als in de beschrijving hierboven. Hij is nu 27. Zou ik foto’s van hem als veulen mogen?
Groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers