Vader van onze pony gezocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jannie1973
Berichten: 1
Geregistreerd: 12-10-15

Vader van onze pony gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 02:33

Hallo allemaal,

Onze dochter heeft een nu inmiddels 5 jarige, zwart/bruine (pony) ruin van 151cm wiens vader een gitzwarte afstammeling zou zijn van Coelenhage's Let's be the Best. Zijn moeder is Carolien, een merrie van dhr. van der Horst uit Punthorst.
Deze hengst zou geruind zijn en enige jaren geleden Overijssels kampioen geworden zijn. Later zou hij naar Duitsland verkocht zijn. Deze informatie is ons verteld door de hengstenhouder, dhr. van Erp, ook in Punthorst. Deze man wist verder geen naam te noemen of andere details. Hij wist zich onze pony als lastig te herinneren.
Omdat wij geen papieren hebben bij onze pony en wij toch wel nieuwsgierig zijn naar de vader van onze pony plaats ik dit bericht in de hoop wat meer informatie te krijgen.

Ik hoop dat ik op deze manier meer informatie krijg.

Groetjes Jannie

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Vader van onze pony gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 14:21

F-AM --> WPC. Aangezien het hier om een Welsh pony gaat zal je hier de beste antwoorden krijgen denk ik.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Re: Vader van onze pony gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:35

Ik neem aan dat de fokker, Ronald Vrolijken uit Wezep ook nog wel wat van Let's Be The Best weet. Ook kan je eens vragen bij Boeve: www.jboeve.nl

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Re: Vader van onze pony gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:52

Met het chipnummer kan je toch wel info opvragen bij welsh stamboek of op pve.nl kan je dan ook nr intoetsen, dan krijg je gegevens war betrefende paard geregistreerd was.

Bij De mijne krijg ik kwpn te zien en overleden 2011.