Prijsvermindering hoefbevangenheid.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
karijn
Berichten: 5400
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 16:57

SweetVanille schreef:
Toch apart dat sommige mensen 500 zeggen en sommige 1500. Oftewel, ik ben nog niks wijzer, behalve dat ieder een ander bedrag voor een dergelijke pony over heeft.

De ene ziet de lichte HB HEEL zwaar, de ander kan er WEL mee omgaan, het verschilt heel erg per persoon zie ik.

Ik ga eerst kijken of er überhaupt interesse voor haar is, en met de geïnteresseerden in overleg over de aankoopprijs. Alles wordt eerlijk verteld en overlegd.



Bedankt allen voor de reacties.


Prijsvraag voor bij je advertentie: notk. Dat zou ik bij je advertentie zetten. Je hebt tenslotte maar 1 iemand nodig die haar zou willen hebben. Mijn ervaring is dat het helemaal niks uitmaakt of je er een prijs bij zet. De meest en eerst gestelde vraag is toch wat je ervoor wilt vangen. En als je er een prijs bij zet, wordt er toch eerst zwaar onderboden. Linksom of rechtsom, houd het simpel. Prijs: Nader overeen te komen.


karijn
Berichten: 5400
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Prijsvermindering hoefbevangenheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 10:03

Er zijn ook zat mensen die geen groot budget hebben voor een leuke Welsh. Het is inderdaad een maatje waar je eigen kinderen een paar jaar plezier van zullen hebben qua rijden. Er zijn ook zat mensen die echt wel begrijpen wat een dergelijke pony aan zorg nodig heeft en dus ook het risico durven te nemen om een dergelijke pony te kopen met in het achterhoofd een paar jaar plezier ervan te hebben. Dat ze nu niet bereden wordt, betekent niet dat het niet kan. Als het echt een braaf beestje is, kan het best een leuke rijpony worden.
DAT het beestje misschien weer bevangen raakt, is een reële kans maar WANNEER dat zal gebeuren is koffiedik kijken. Ben je op zoek naar een pony voor de duur van twee jaar en je weet welke zorg het beestje nodig heeft, dan zou het best de moeite waard zijn om te kijken.


karijn
Berichten: 5400
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 17:20

Ach, het is wel Welsh eigen om eigenwijs te zijn. En daar is niks mis mee toch? Wij hebben ook zo’n Welshje staan. Zodra een volwassene zijn stal in komt, draait hij zich om. Een kind kan hem zo pakken. Eenmaal buiten de stal, staat hij superbraaf stil met poetsen. Wil je hem zijn hoofdstel aandoen, moet je snel zijn, want anders wandelt hij zo weg. Een volwassene houdt hem wel op zijn plek dan, een kind niet.
Met rijden vindt hij het soms leuk om bij de lesgever te komen buurten, een ruitertje met doorzettingsvermogen krijgt hem wel weer weggestuurd.
Stap, draf en galop zit erop maar ook niet meer dan dat.
Het is moeilijk om een ruitertje te vinden dat past. Er rijdt nu een meisje van 7 op hem, dat gaat nog prima maar volgend jaar is ze te groot.
Ik vind dat eigenwijze wel leuk. Beestje is verder superbraaf, heeft nog nooit gebeten of geschopt (staat al ruim 13 jaar bij ons op stal).

karijn
Berichten: 5400
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Prijsvermindering hoefbevangenheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 11:09

TS, heb je al een besluit genomen? Ik kan me voorstellen dat je intussen immuun bent geworden voor veel reacties maar ik ben wel benieuwd naar wat je gaat doen of hebt gedaan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers