Prijsvermindering hoefbevangenheid.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:10

Ik zou niet kopen, wat hierboven al is gezegd: problemen koop je niet, die krijg je erbij.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:49

SweetVanille schreef:
Nogmaals, helaas reageert het grotendeel van jullie niet op mijn vraag, aan deze reacties heb ik dus ook niks, bespaar je dan alsjeblieft de moeite om te typen.


Je vraag is toch hoeveel de prijs zou moeten zakken ten opzichte van een vergelijkbare pony zonder bevangenheid als verleden?
Volgens mij beantwoord iedereen de vraag naar eer en geweten, de ene zegt dat er een beetje geld af zou moeten, weer een ander vind het dier niet meer waard als de slachtprijs en een derde adviseert om niet te kopen.
Als ik zo de reacties doorlees reageren er veel ervaringsdeskundigen wat betreft hoefbevangenheid, waaronder ikzelf, en ik zou je ook adviseren om er niet aan te beginnen. Ik heb ruime ervaring met hoefbevangenheid en ik zou nooit een pony meer kopen die dat al gehad heeft. Hoe leuk, grappig, mooi, lief of braaf ze ook zijn.
En als er dan toch met alle geweld een hier op mn pad komt dan moet er geld bij.

Maar ik heb het idee dat je dat liever niet wil horen, je wil liever de pony wel hebben en korting. En dat is je goed recht, niemand zegt dat je hem niet MAG kopen maar hoeveel je er dan voor wil betalen, ja dat is wat je er zelf voor over hebt.
Ervaringsdeskundig word je vanzelf en in sommige gevallen gaat komt daar veel verdriet kijken en ik denk in dit geval dat veel mensen je dat willen besparen en dat de reacties dus goed bedoeld zijn. Maar het zijn adviezen, daar hoef je niks mee te doen.

Ik hoop, oprecht, dat als je dit dier wel koopt dat er je nooit iets mee krijgt en er een heleboel plezier van hebt.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:57

Fenrir schreef:
Volgens mij gaat het om een pony die TS zelf al heeft maar wil verkopen. Zou de reacties van de TS al wat meer verklaren ;)


:)*
scherp.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 16:11

Waarom ben je daar in je OP niet gewoon eerlijk in dan?
Overigens blijf ik bij mijn advies om een bevangen pony niet te kopen.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Prijsvermindering hoefbevangenheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 16:20

Succes met de verkoop +:)+

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 08:03

pompadour schreef:
ik zou die pony niet willen kopen, met hoefbevangheid is het risico dat ze er altijd gevoelig voor blijft, ze mag niet meer in weiland staan waar het gras hoog staan ivm eiwitrijk, met voeren moet je ook mee uit kijken (geen eiwitrijk voer, geen kuilgras)


Dit is inmiddels achterhaald, ik heb inmiddels meerdere reacties gelezen van je waarin je hoefbevangen en spierbevangen door elkaar haalt.
Pas goed op wat je schrijft, mensen kunnen je advies ook opvolgen.

Welkom op bokt trouwens!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:34

Kinke schreef:
wat heb jij opmerkelijke reacties pompadour. Als je verhaal wordt tegengesproken reageer je niet, maar komt met vage info en in dit geval met een filmpje. Wat is het doel van het plaatsen van deze link?


Mijn eerste idee was: nuttige posts sprokkelen ;)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers