Kleine kindjes met een welsh..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Klijntje
Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 14:40

Yes hier ook! Twee Welsh merries van 1.15m, 10 en 11jr. We hebben ze nu 2,5jr.
Ik heb ze voor mezelf, maar de kinderen (nu 8 en 9) kunnen zich er ook leuk mee vermaken. Een kleine greep uit de afgelopen 2,5jr:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."


Klijntje
Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 16:18

Die van mij zijn ook echt goud waard <3 Suuuuper braaf, maar wel met karakter. Nieuwsgierig en dapper en heel eerlijk.
M’n schimmeltje was 8jr en onbeleerd toen ik haar kocht. Maar alle nieuwe dingen lijkt ze meteen op haar harde schijf op te slaan en doet ze gewoon, alsof ze nooit anders gedaan heeft.
Jula, het vosje kan ik gerust driekwart jaar niet inspannen en als we dan zin hebben rijden we zo weg, geen enkel probleem. Zet geen pas verkeerd.
Elke week nemen we ze mee uit wandelen (met of zonder kindjes aan boord) in de directe omgeving van de wei. Verder komen ze nooit ergens, ik heb geen trailer. En we komen eigenlijk nooit andere paarden of pony’s tegen. Maar vorig jaar hebben we meegereden met de kinder Endurance rit. Paardenwagentje gehuurd, pony’s opgeladen, ze liepen er zo op (was 1,5jr geleden). Ik dacht, vreemde omgeving, allemaal vreemde pony’s, ze zullen wel wat heet zijn. Niks daarvan. Ze deden gewoon alsof het dagelijkse kost is :)

[ img ]

[ img ]

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."

Klijntje
Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 11:23

Ik heb een 15inch Hi-Lite Elite Gymkhana, en een barebackpad.
Ik heb ook nog een zeer mooi leren boomloos zadeltje liggen maar is helaas te lang voor mijn pony’s.

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."


Klijntje
Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:41

Ik heb gezocht via Facebook en Marktplaats. Ik zocht een brave allround gezinspony, die zou in eerste instantie vooral voor mezelf zijn om mee te hobbyen, maar moest ook leuk en veilig zijn voor de kinderen (toen 5 en 6jr), als ze eens een keer mee zouden willen naar de wei. Liever lui dan moe (want geen wedstrijdamibities) maar wel met wat leven erin natuurlijk.
Ik ben eerst een keer zelf gaan kijken en heb daarna de kinderen meegenomen (en m’n moeder en een vriendin).
Konden de kinderen de pony zelf uit de stal halen, zelf poetsen, voetje optillen, staart borstelen, eromheen lopen, mee naar de bak nemen enz. Dat kon allemaal :)
De vosmerrie was al beleerd en echt een kinderpony, zeer sociaal en mensgericht. Was van het kleine nichtje van de fokker geweest en woonde daar zo’n beetje in de achtertuin.
Ze is nu trouwens drachtig van Perlhof Gable (van Kimm4 hier op Bokt) kan niet anders dan dat daar een heel leuk gezellig veulen uit komt volgend voorjaar <3

De schimmel was onbeleerd maar had voor mezelf wel ‘iets’ (en ik moest toch een tweede pony hebben want ze kwamen samen op de wei :o ). Bleek ook een schot in de roos <3
Laatst bijgewerkt door Klijntje op 17-07-19 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 1 bezoeker