Kleine kindjes met een welsh..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Slmt9
Berichten: 4731
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 07:20

Mag ik hier ook een vraag stellen over de aanschaf van een welsh? Of pony an sich.

If so: ik ben benieuwd waar jullie betrouwbare adressen hebben gevonden. Hoe heb je bepaald of de pony geschikt is voor jullie doeleinde? Heb je de pony laten keuren?
Ik vind een paard aankopen al dramatisch in de categorie oplichting, laat staan een pony waar je zelf niet op gaat rijden maar je je kind aan moet toevertrouwen :o


Slmt9
Berichten: 4731
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Kleine kindjes met een welsh..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:11

@silva: er zijn nog geen kinderen, het is een toekomstvraag. Als mijn paard aan huis komt moet er een maatje bij. Ik zit erg in twijfel, ga ik voor een shet, een a of b pony waar ik zelf ook mee kan mennen of grondwerken of een e pony/klein paard zodat ik ook zelf nog kan rijden. En dan neig ik toch meer naar een pony, die dan later ook voor eigen kinderen is, maar nu voor af en toe een ritje met neefjes of nichtjes. En die gaan van 3 jaar tot 15 jaar ;)

@marit: dank voor je tips, wat een fantastische foto’s!
Waarin zekerheid? Bij paarden vertrouw ik mezelf dat toe, al zal ik altijd iemand meenemen. Ponys ben ik gewoon niet ik thuis.


Slmt9
Berichten: 4731
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:28

Dank je voor jullie tips. Denk dat het voor een eerste welsh slim is om voor wat ouder te gaan, die idd al meer gezien hebben.

@dustinlover: ik voel mezelf ook een beetje pennymeisje met de wens om een welsh. Ik vind ze ook zo vreselijk mooi. Die van jou ook :D

Slmt9
Berichten: 4731
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Kleine kindjes met een welsh..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 13:11

Bedankt voor de tips en het delen van ervaringen. Erg nuttig!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker