Kleine kindjes met een welsh..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kwita
Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 10:00

Wat een super leuk topic, toen dacht ik ach het is geen welsh maar ik post het toch maar...blijk ik niet eens een foto van ons setje te hebben!
Maar de kinderen genieten vooral van dit topic ook eens gewoon plaatjes zonder letters zegt mijn dochter van 6.... ;)

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!


kwita
Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:38

Slmt9 schreef:
@silva: er zijn nog geen kinderen, het is een toekomstvraag. Als mijn paard aan huis komt moet er een maatje bij. Ik zit erg in twijfel, ga ik voor een shet, een a of b pony waar ik zelf ook mee kan mennen of grondwerken of een e pony/klein paard zodat ik ook zelf nog kan rijden. En dan neig ik toch meer naar een pony, die dan later ook voor eigen kinderen is, maar nu voor af en toe een ritje met neefjes of nichtjes. En die gaan van 3 jaar tot 15 jaar ;)

@marit: dank voor je tips, wat een fantastische foto’s!
Waarin zekerheid? Bij paarden vertrouw ik mezelf dat toe, al zal ik altijd iemand meenemen. Ponys ben ik gewoon niet ik thuis.


Wij hebben heel bewust voor een a maat maar dan geen welsh. Omdat ik vele welsh ponys erg fel vind, ooit zelf op een net iets te felle pony begonnen...dat was ook geen goed plan ook al was het nog zo een schat!.
onze huidige pony is een kruising shet /minipaard van 16 perfect voor de kinderen. Kijk wat in je situatie past.toen wij zochten werden er overwegend hele felle dieren aangeboden...en die passen niet tussen de koudbloeden in onze kudde. Maar ook niet bij onze echte paardenplannen nu hebben we wel een passend dier die dus net zo veelzijdig is als de welsh en veel vertrouwen geeft aan zijn erg onzekere baasje en haar onverschrokken broertje.En bovenal zij moet met de pony dingen ondernemen en niet wij ( je bent er wel altijd bij,maar het gaat niet om ons!).

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers