Kleine kindjes met een welsh..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Kleine kindjes met een welsh..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 22:52

[ img ]
Mijn dochter van bijna 2.5 met haar 11 jarige merrie

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Kleine kindjes met een welsh..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 13:10

Het ligt echt aan de pony
Vorig jaar meerdere jonge welshen verkocht die echt superbraaf zijn met echt jonge ruiters.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 21:12

schuimpie schreef:
Hier in het bezit van een prachtige A merrie en een (nu nog veel te klein) dochtertje, maar hoop natuurlijk dat ze ooit plezier met elkaar gaan hebben.

Vraagje: wat hebben jullie voor een zadeltjes (merk en maat) op de pony's liggen?

Ik heb een bates pony en een wintec junior, de bates is 15"

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 11:33

bruceandnoon schreef:
schuimpie schreef:
Hier in het bezit van een prachtige A merrie en een (nu nog veel te klein) dochtertje, maar hoop natuurlijk dat ze ooit plezier met elkaar gaan hebben.

Vraagje: wat hebben jullie voor een zadeltjes (merk en maat) op de pony's liggen?


Ik heb meerdere zadels geprobeerd maar uiteindelijk een 14 inch bates dressuurzadel gevonden in Engeland. Zit als gegoten. Onze pony is heel kort, heeft ondermaat 1.35 bij een stokmaat van 1.17 Ik heb ook nog een Bates 16 inch en die is net te lang maar zou prima passen op een a/b pony die wel iets langer is. Ik raad sowieso aan om te kijken in Engeland, je kunt daar heel veel zadels vinden voor “ native ponies”, zeer geschikt voor de wat rondere ponies met weinig schoft.

Die heb ik ook. Ik heb hem trouwens met 4 singelstoten ipv 3

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers