afstammelingen willem van steenbergen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cowboyberend
Berichten: 1339
Geregistreerd: 16-08-04

afstammelingen willem van steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-07 18:08

hallo

ik kan een leuke ruin kopen waarvan de vader willem van steenbergen is, heeft iemand meer info voor mij over hem en over nakomelingen van hem??? of heb je er zelf mischien een.

wat zijn de goede eigenschappen van willem en de mindere ???

alle info is welkom!


suffie
Berichten: 5711
Geregistreerd: 06-04-06

Re: afstammelingen willem van steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 14:02

Ik heb een 3 jarig nakomeling van hem. Een merrie, mooi donker van kleur, super ruime gangen, lief karakter zoals vele Willemkids en zeer werkwillig. Zondag 11 maart kan je Willem in het echt bewonderen tijdens de hengstenshow in Ulicoten, maar daar heb je nu waarschijnlijk niet zo veel aan.
Foto's van mijn Willem toen ze 2 1/2 was en van Willem zelf.
http://www.mijnalbum.nl/Album=CJGZWZBF
http://www.hethaflingerforum.nl/viewtopic.php?t=4062
Succes met je beslissing tot aankoop.

Hoepsie
Berichten: 261
Geregistreerd: 16-11-06

Re: afstammelingen willem van steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 14:51

Ik heb een hengstje van Willem. Nu ruim anderhalf. Superbraaf, er zit werkelijk geen kwaad in! Ik ken nog 2 andere nakomelingen, allebei hebben ze een superkarakter en een prachtige kleur! :D Alleen stokmaat is niet te vergelijken, de een zit tegen de 1.50 (of hoger) aan, de ander is krap 1.40! :D

cowboyberend
Berichten: 1339
Geregistreerd: 16-08-04

Re: afstammelingen willem van steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-07 18:41

dankje wel

@ suffie super mooie haflinger zeg!!!!

ik heb alleen nog maar positieve berichten gehad over willem van steenbergen , dat zijn nakomeligen allemaal super lief zijn.

star86
Berichten: 17
Geregistreerd: 27-11-06

Re: afstammelingen willem van steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 17:56

Wij hebben een merrie van 3 jaar van Willem. Zij is super sterk en een echte eigen wil. Verder heeft ze wel een mooie kleur, maar niet echt overdreven lange manen. En onze merrie heeft geen ruime gangen. Verder is zij mooi om te zien.
Verder staat er in de folder over willem geschreven:
Willem heeft zeer goede bewegingen zowel onder zadel als aangespannen. Willem is een hengst uitmuntend van type, met veel ras en uitstraling en een mooie goude kleur.

Jonine
Berichten: 3
Geregistreerd: 03-04-18
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 02:43

Willem van Steenbergen... ik kan nergens op internet meer iets over de fokker Henk de Brouwer vinden ?? Ik heb een zoon van Willem,2007 bij hem gekocht..... en zou graag willen weten hoe het met zijn vader en fokker Henk de Brouwer is ? Alle links zeggen me dat : Deze site is niet bereikbaar... Blijf het maar vreemd vinden.... Wilson, de zoon van Willem is inmiddels 15 jaar oud en in de bloei van zijn leven! Inmiddels omgedoopt tot Samson ( Sam ) en lijkt ondanks wat KG teveel erg op zijn vader :) Kan iemand mij vertellen hoe ik op een site van Henk de Brouwer kan komen ??

suffie
Berichten: 5711
Geregistreerd: 06-04-06

Re: afstammelingen willem van steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:36


Jonine
Berichten: 3
Geregistreerd: 03-04-18
Woonplaats: Ridderkerk

Re: afstammelingen willem van steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 23:41

Misschien ligt het aan mij ? Maar ik kan niets vinden in de link over Willem ? Maar is Henk de Brouwer gestopt dan ?? Verbaast me nl dat Willem in de verkoop is gegaan.... Wel fijn dat hij bij zijn oude Amazone terecht is gekomen !

suffie
Berichten: 5711
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 10:43

Jonine schreef:
Misschien ligt het aan mij ? Maar ik kan niets vinden in de link over Willem ? Maar is Henk de Brouwer gestopt dan ?? Verbaast me nl dat Willem in de verkoop is gegaan.... Wel fijn dat hij bij zijn oude Amazone terecht is gekomen !


Even een paar blz teruglezen :+ Vanaf 368 heel veel info over Willem. Henk zal idd wel gestopt zijn, ik weet niet hoe oud hij is, maar ik verwacht zo tegen de 75 of ouder.

amazone77
Berichten: 4883
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 18:23

Willem staat bij mij, en.verkeerd.in zeer goede gezondheid. *D
Zover als ik weet heeft Henk alles verkocht.... ging geloof ik niet zo goed meer met zijn gezondheid.

Jonine
Berichten: 3
Geregistreerd: 03-04-18
Woonplaats: Ridderkerk

Re: afstammelingen willem van steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 01:30

Hey, fijn te horen dat Willem een goed nieuw huisje gevonden heeft en het goed met hem gaat :)
Is hij nog steeds zo'n Beauty ?
Aha vandaar dat er niets meer over Henk te vinden is op internet... ik blijf nog steeds proberen een bepaalde foto site te vinden, Henk heeft toen in 2007 de naam van die site gegeven waar foto's van een wedstrijd met vierspan op staan. Dat waren dus de vader en moeder van mijn Sam(toen was zijn naam nog Wilson) dus Willem en Agave lopen voorop, en achter loopt Sam rechts en zijn zusje links vertelde Henk. Ik heb dat jaar met kerst een kerstkaart van Henk gehad met een foto van dit vierspan. Maar ik weet niet meer welke site het was... jammer want er staan nog meer foto's van Sam in dat vierspan, en zou ik graag nog terug zien. Heel stoer om te zien :) Weet iemand die site ?

amazone77
Berichten: 4883
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:36

Willem doet het nog steeds super! <3


[ img ]

jansje73
Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 19:42

amazone77 schreef:
Willem doet het nog steeds super! <3


[ [url=m/iqMFl8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Een jaartje terug had ik nog een paar keer op Willem gereden ! Wat een heerlijke paard is dat zeg. In maart zijn we weer eens op bezoek gegaan bij Henk de Brouwer en daar hoorde ik dat Willem was verkocht! Fijn om te horen dat het goed gaat met Willem.

Lettepettie
Berichten: 2
Geregistreerd: 01-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:59

[ img ]
Arlette is een volle dochter van Willem van Steenbergen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers