Stal berghuis

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Galuppy0546
Berichten: 179
Geregistreerd: 17-03-20

Stal berghuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-20 14:17

Ik kon met de zoekfunctie niet zo denderend veel vinden dus wellicht dat dit beter werkt :o

Mag ik vragen naar jullie ervaringen met stal Berghuis in Beilen?

Ik ben zelf zoekende naar een paardje en neigde in de eerste instantie naar een tinker, maar nu wordt in pb de haf stiekem ook wel heel erg aangeraden. Ik dacht altijd dat die vrij pittig waren (heb er voorheen 1 gereden echt een dotje maar dat zegt niet alles haha). Maar dat blijkt reuze mee te vallen.

En dit is een van de enige stallen die een beetje binnen afstand ligt. Dus ik ben heel benieuwd

Trouw lid van V.I.Z.P.


Jolliegirl
Berichten: 32936
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Stal berghuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:28

Berghuis ken ik niet.

Landmansleven in beilen kan ik je wel zeer aanraden.

har166
Berichten: 2031
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Re: Stal berghuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:56

Er zitten wel meerdere fokkers in Drenthe, hier in Ekehaar zit stal de broekstreek. Die hebben wat meiden rondlopen die de ponies rijden en verzorgen. Altijd leuk om de veulentjes daar weer te zien. Maar ik begreep uit je pech topic dat je wel een hele brave zoekt en die zijn vaak wel ietsje ouder dan de gemiddelde fokker heeft staan. Is het misschien een idee om op fb in halflinger groepen rond te vragen?

I can please only one person a day, today is not your day and tomorrow does not look good either.

Bontfire
Berichten: 221
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 15:01

Leuk een haf! *\o/*
Stal B is prima. Voor de verkoop vaker jongere dieren volgens mij.
Verder kun je ook gerust op marktplaats rondkijken. Daar staan ook regelmatig leuke dieren tussen. Ik heb de mijne uiteindelijk ook 200 km’er verderop gevonden :)

Jess_Ashlinn
Berichten: 357
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 22:26

Ik heb een hele goede ervaring met deze stal. Mijn merrie staat er nu om gedekt te worden, hele fijne en betrouwbare mensen :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers