Haflinger Event 2020

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-20 12:21

maratjesammy schreef:
Jammer dat er nog weinig nieuwe mensen zich gemeld hebben in dit topic.

Waar ik eigenlijk beetje tegenop zie is het hele weekend alleen maar op stal staan voor de paarden. Mijn ventje is nogal onrustig op stal. Hij staat nu overdag gewoon buiten en s'nachts op stal. Dat gaat goed maar hij is ook wel duidelijk sochtends dat die naar buiten MOET.

Hoe gaan jullie paardjes ermee om tijdens dit weekend?


Mijn ervaring vorig jaar was dat Myrtle niet veel op stal stond. Je bent constant in de weer met het drukke programma. De momenten dat ze op stal stond, vond ze geloof ik wel fijn.
Ook Myrtle staat overdag normaal buiten.
Ik zorg gewoon voor voldoende hooi, zodat ze lekker bezig kan zijn als ze op stal staat.

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Haflinger Event 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-20 12:22

En inderdaad is de omgeving prachtig, je bent vanaf het terrein direct op de ruiterpaden. Dus wandelen of buiten rijden is geen probleem.

Maaraatje

Berichten: 416
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Noord brabant.

Re: Haflinger Event 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:36

Fijn om te horen dat jullie hafjes er weinig last van leken te hebben. Geeft toch wat meer rust.

Ik neem ook een stalgordijn mee in de hoop dat die daar door ook wat rustiger blijft. Die van mij is snel afgeleid, wil alles in de gaten houden en kan soms wat macho uit de hoek komen.

Hoop ook dat er geen hengst naast hem staat want dan breekt die de hele boel af |o _-:(

Ik zal in elk geval de hengsten ketting klaar leggen ~~}> je weet maar nooit

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Haflinger Event 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-20 20:17

De hengsten staan in een apart gedeelte.

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 12:13

Hengsten staan niet in een apart gedeelte, maar daar waar de eigenaar vind dat ze kunnen staan.
Ik heb zelf een hengst die zich gedraagt en zelfs ook prima naast een merrie kan. Anderen met hengsten hebben ze liever apart of naast een ruin. Met de indeling houden we daar rekening mee (mits de eigenaar dat heeft aangegeven), zo ook paarden van mensen die graag willen dat ze juist bij elkaar staan.

Dus als je daarin wensen hebt dan moet je de organisatie even aanschrijven daarover. Dan kunnen we daar wat mee.

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Haflinger Event 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 12:19

Mooi programma is er samengesteld! Jammer dat mijn Haflinger dit niet meer kan, zijn altijd leuke dagen :j

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:08

We hebben ons best gedaan om voor iedereen leuke onderdelen in het programma te hebben.
En aangezien het Event binnen 3 weken volledig was volgeboekt denk ik dat we daarin ook wel weer geslaagd zijn ;)

dtjebabey
Berichten: 89
Geregistreerd: 30-04-12
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 09:34

xxRomyvl schreef:
Ik doe mee op zaterdag aan de jonge paarden proef 5-6 jarige.
Mijn haffie wordt nu pas zadelmak / doorgereden dus dan hebben we mooi iets om naar toe te werken!

Uiteindelijk is het voor ons vooral voor de ervaring/fun :D



leuk ! ik doe ook daar aan mee *\o/*

BOKTMANDYY

Berichten: 872
Geregistreerd: 25-10-12
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 19:45

Leuk zeg! Altijd al fascinatie gehad voor dit prachtige ras. Hoewel ik er nu niet voor gekozen heb blijft de liefde zitten. Afgelopen jaar zou ik al zijn gegaan helaas is daar toen iets tussen gekomen. Ik hoop dat dit jaar door gaat ivm het corona virus.

Bloemmeke

Berichten: 1129
Geregistreerd: 24-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 06:54

BOKTMANDYY schreef:
Leuk zeg! Altijd al fascinatie gehad voor dit prachtige ras. Hoewel ik er nu niet voor gekozen heb blijft de liefde zitten. Afgelopen jaar zou ik al zijn gegaan helaas is daar toen iets tussen gekomen. Ik hoop dat dit jaar door gaat ivm het corona virus.


Ik hoop ook zo dat het door gaat. Het blijft nog even spannend voorlopig!

En Haflingers zijn gewoon de leukste!

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 23:09

Afbeelding


Helaas... het was inmiddels wel te verwachten ;(

Bloemmeke

Berichten: 1129
Geregistreerd: 24-09-13

Re: Haflinger Event 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:42

Heel jammer idd.