met kleine stapjes vooruit.. zo blij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

met kleine stapjes vooruit.. zo blij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-19 15:36

Gister kon ik wel een traantje wegpinken... mijn dochter op onze haflinger deed mee in de groeples.. Voor sommige ws heel normaal maar voor ons een overwinning.. We hebben onze haflinger nu een jaar en rijden in de groep trekt hij heel snel naar andere paarden en wordt erg sterk. Onze dochter kon daar niet lekker rijden en we zijn destijds gestopt en ging ze of vrij rijden of kreeg ze priveles. ongeveer elke 2 weken had ze een priveles. Gister zag ik dat er maar 5 in de les waren en hebben we de gok genomen.. kijken hoe het zal gaan.. en.. ze heeft het hele uur mee kunnen lopen.. zelfs met de hele groep gelijk in galop.. ze straalde van oor tot oor... en ik ook... steeds gaat het met kleine stapjes beter... er zijn heel veel dagen geweest dat ik twijfels had of we deze pony wel moesten houden..maar langzaam aan zeg ik steeds meer " ja" we houden vol en dit gaat goed komen..

moest het ff kwijt... zo klein stapje vooruit maar voor ons zo n goed gevoel.. herkent iemand dit?

Anoniem

Re: met kleine stapjes vooruit.. zo blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:46

Wat knap van je dochter (en jou!) dat ze heeft doorgezet en stapjes vooruit maakt *\o/*

rien10
Berichten: 14670
Geregistreerd: 01-06-10

Re: met kleine stapjes vooruit.. zo blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:49

Heerlijk. En met kleine stapjes kom je ook waar je wezen moet. Geniet er van!

Bloemmeke

Berichten: 1129
Geregistreerd: 24-09-13

Re: met kleine stapjes vooruit.. zo blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 00:26

Wat fijn dat ze met stapjes vooruit gaan! Fijn dat jullie doorgezet hebben!

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: met kleine stapjes vooruit.. zo blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 07:01

Ooo wat super! Helemaal voor je dochter, wat zal ze hierdoor vertrouwen krijgen!