Nakomelingen Nihilist?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Nakomelingen Nihilist?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:35

Hallo Bokkers!

Aangezien ik 2 jaar geleden helemaal verliefd ben geworden op de haflingers en toen een 3 jarige aan heb geschaft. Heb ik afgelopen week nummer 2 gekocht *\o/* ! Zo blij als een kind natuurlijk!

Ik heb dit keer voor een merrie gekozen omdat ik graag ooit een veulentje wil fokken. Het papier is al opgestuurd naar de nhps en kvth zodat zij alles uit kunnen zoeken.

Maar...

Nu ben ik zelf dus heeeeeel benieuwd naar de nakomelingen van vaders kant! Of familie. :oo ze komt van paardenmelkerij de Rijsdijk. Ze is een

V: Nihilist
VV: Nordtirol
M: Alicante van de Honesch
MV: Astaire

Is er iemand met een nakomeling van nihilist? Kan je er iets over vertellen etc. Karakter, grootte. Ook zou ik graag meer weten over haar moeder. Heb wel iets gelezen maar te weinig. <3


[ img ]


Anoniem

Re: Nakomelingen Nihilist?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 23:56

Niemand?

DayDream21
Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 15:51

Ik heb een nakomeling van Nihilist als verzorgpony gehad, maar ik ben daar gestopt toen ze drie jaar oud was. Ze was groot voor haar leeftijd en erg lief. Ook was ze niet snel onder de indruk van dingen, maar wel gevoelig.

Wat een schattig veulentje, veel plezier met haar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 01:50

DayDream21 schreef:
Ik heb een nakomeling van Nihilist als verzorgpony gehad, maar ik ben daar gestopt toen ze drie jaar oud was. Ze was groot voor haar leeftijd en erg lief. Ook was ze niet snel onder de indruk van dingen, maar wel gevoelig.

Wat een schattig veulentje, veel plezier met haar!


Dankjewel! Leuk dat je me iets kan vertellen. Toevallig ook informatie over gangwerk? *\o/*


jalissy
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 14:43

[ img ]

Ik heb een nakomeling van Nihilist 3,5 jarige merrie. Erg cool in de omgang. Ze is net onder het zadel en ze schrikt nergens van. Super braaf en erg werkwillig. Ze heeft mooie ruime gangen (erg ruime gangen voor een haflinger)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers