Nakomelingen Windspiel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faringo
Berichten: 8210
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Nakomelingen Windspiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 15:52

Hoi,

Hier zitten de echte Haflinger kenners :D . Ik ben van plan om een Haf aan te schaffen. Nu heb ik een leuke op het oog. Zijn vader is Windspiel. Zijn er hier nog mensen die zelf een zoon/dochter hebben van Windspiel en zou iemand mij meer over het karakter van hun paard vertellen, eventuele gebreken enz.?

Alvast bedankt!!

Lulychellu

Berichten: 1027
Geregistreerd: 11-09-09
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:38

Hoi, ;)

Ik heb een nakomeling van Windspiel! Is echt super mak en 'cool' en hij is nog maar net twee. wordt wel aardig groot, (zn stokmaat zit nu op ongeveer 1.44). Heeft volle manen en staart(aan 1 kant) en kan heel mooi lopen, een echte zoon van Windspiel, en daar ben ik heel blij mee! :j

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Nakomelingen Windspiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:42

Ik heb een 4 jarige van windspiel, super lief dier. Hij zal zo rond de 1,43 groot zijn. kijk maar in mn profiel voor foto's.

Tineke90

Berichten: 3489
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: Deventer (Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:05

ik heb een bijna 2jarige ruin van windspiel, en ja ja zaterdag op windspiel gereden. Zie me profiel voor foto's. Als je iets wilt weten kan je me altijd pben :)

megg22

Berichten: 6
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Vlijmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:21

heb ook een zoon van winspiel .. ontzettend mak heel lief.. en mooie bewegingen .. afentoe tikkeltje dominant . maar dat maakt hem ook leuk :P

patricia73

Berichten: 104
Geregistreerd: 16-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:12

Ook ik heb een zoon van Windspiel.Hij heet Windows van Steenbergen. Heb hem nu 8 maanden en ben super blij met hem. Hij is in maart 4 jaar geworden. Hij is rond de 150 hoog. Zijn karakter is super lief. Ook voor kinderen. Absoluut geen drammert. En ik rij verder dressuur met hem. Zijn in 2 maanden tijd B +11. Groetjes Paticia

Milou_Milou

Berichten: 157
Geregistreerd: 14-04-10
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Nakomelingen Windspiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:19

Ook ik heb een zoon van Windspiel. Hij is nu net 5 jaar en hij is 1.50 groot. Het is een echte knuffelkont, maar kan ook zo zijn momenten hebben en dan is het een echte draak. Het is ook wel een beetje een macho. Hij is ontzettend leergierig en werkwillig. Ik rij dressuur met hem en ben nu L1 startgerechtigd. Succes!

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:21

toevallig de mijne die je op het ;)

Ja ik heb er dus een kan super lopen dus dat heeftie van zn pappa :D

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 07:43

Ik heb een haflingermerrie op het oog , die we waarschijnlijk gaan kopen *\o/*
Ze is 3 jaar en een ontzettende lieve aanhankelijke pony, en erg 'cool' in haar koppie, en erg knuffelig :D
Ze is nu 1,48cm.
Haar vader is dus ook Winspiel, en als ik dit topic zo doorlees zie ik dat de meeste nakomelingen van Windspiel een erg lief en fijn karakter hebben :D
We gaan zaterdag weer naar haar toe, en dan beslissen we wat we verder gaan doen :))

richellexxx
Berichten: 1
Geregistreerd: 21-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:27

ik heb ook een haflinger ruin met als de vader windspiel, hij is 6 jaar, zoals ik hierboven al lees, is hij ook rustig en cool, en zeer rustig en knuffelig. ook hij loopt heel mooi dressuur, en kan zeer goed springen. ook hij is dus een echte zoon van windspiel.

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:12

Durante schreef:
Ik heb een haflingermerrie op het oog , die we waarschijnlijk gaan kopen *\o/*
Ze is 3 jaar en een ontzettende lieve aanhankelijke pony, en erg 'cool' in haar koppie, en erg knuffelig :D
Ze is nu 1,48cm.
Haar vader is dus ook Winspiel, en als ik dit topic zo doorlees zie ik dat de meeste nakomelingen van Windspiel een erg lief en fijn karakter hebben :D
We gaan zaterdag weer naar haar toe, en dan beslissen we wat we verder gaan doen :))


Ik heb de haflingermerrie gekocht, alweer een paar weekjes geleden , en ik moet zeggen; ze is superlief , en wil erg graag dingen voor je doen :j Ben superblij met haar!

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:14

richellexxx schreef:
ik heb ook een haflinger ruin met als de vader windspiel, hij is 6 jaar, zoals ik hierboven al lees, is hij ook rustig en cool, en zeer rustig en knuffelig. ook hij loopt heel mooi dressuur, en kan zeer goed springen. ook hij is dus een echte zoon van windspiel.


Die van mij wil ook erg mooi lopen, schrikt niet zo snel ,maar springen hebben we nog niet gedaan, ze is nog jong , en we doen erg rustig aan,maar lijkt me in de toekomst wel erg leuk!
Heb je ook een foto van de jouwe?

BugsFunny

Berichten: 1937
Geregistreerd: 17-05-09

Re: Nakomelingen Windspiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 08:08

Die van mij stamt ervan af.
Moeder is er een van windspiel, hij is nu nog geen anderhalf foto's staan in mijn profiel.

WupWinnie
Berichten: 26
Geregistreerd: 07-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 18:33

Is de eigenaar van Windspiel Beursken? Zoja dan ken ik 2 nakomelingen en Windspiel is mijn leasepaardje :)

patricia73

Berichten: 104
Geregistreerd: 16-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 08:23

Hoi. Ik weet dat het een ouder topic is, maar omdat hier een hoop windspiel nakomelingen zijn heb iktoch een vraag/ mededeling. Bij mijn pony is pssm1 vast gesteld. Hebben jullie ook nakomelingen die positief getest zijn???? Groetjes Patricia

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Nakomelingen Windspiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 09:17

Oei hier schrik ik van.. hier eentje die ik heel af en toe PSSM1 verdacht vind, maar steeds weggewimpeld.
Ik blijf het even volgen. Is het zeker dat dit uit de vaderlijn komt?

WupWinnie
Berichten: 26
Geregistreerd: 07-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:53

Hoi allemaal (of degene die dit topic nog kennen), ik ben op zoek naar de nakomelingen van Windspiel om te zien hoe ze er uit zien en wat ze nu doen etc (vind het gewoon leuk om een beetje zn kinders te volgen haha) Hebben jullie misschien een insta waarop ik ze zou kunnen volgen? Ik ken namelijk al 6 zoons en dochters van Win en zou het leuk vinden om de rest ook te leren kennen! Groetjes!❤️ (Als je fotos of filmpjes van Windspiel wil zien, kijk dan ff op mijn insta @haflingers.winnie.fabio want ik snap niet helemaal hoe bokt werkt :P )

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 10:32

WupWinnie schreef:
Hoi allemaal (of degene die dit topic nog kennen), ik ben op zoek naar de nakomelingen van Windspiel om te zien hoe ze er uit zien en wat ze nu doen etc (vind het gewoon leuk om een beetje zn kinders te volgen haha) Hebben jullie misschien een insta waarop ik ze zou kunnen volgen? Ik ken namelijk al 6 zoons en dochters van Win en zou het leuk vinden om de rest ook te leren kennen! Groetjes!❤️ (Als je fotos of filmpjes van Windspiel wil zien, kijk dan ff op mijn insta @haflingers.winnie.fabio want ik snap niet helemaal hoe bokt werkt :P )


Mijn haffie is ook van Windspiel, ik heb alleen geen insta of iets dergelijks :o
Zal binnenkort eens foto's van haar in mijn profiel zetten, want ik moet nodig met mijn profiel bezig, maar heb er nog geen tijd voor gehad...
Onze haflinger heet Kirha van de Klompjeshoeve, en ze is nu 10 jaar.
Ze is bij ons vanaf haar 3e (wat gaat de tijd snel :oo )
We rijden alleen recreatief; heerlijke buitenritjes( alleen nu even niet want we hebben pas een baby, maar ga het op een gegeven moment wel weer oppakken).