If I need you now, would you kindly calm me down?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zertab

Berichten: 12216
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:45

Wat een mooie foto's... ben er stil van. Sterkte met dit grote verlies! :(:)

timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Re: If I need you now, would you kindly calm me down?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:01

Ik heb je foto's op facebook al gezien en je topic op bokt gevolgd.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik jou een kanjer vind. Loslaten, rust, dat is alles wat je nog kon doen, maar daar voor heel veel houden van en haar nemen zoals ze was...
Heel veel sterkte!

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:07

Jeetje, wat een pakkende foto’s. Ik voel de emotie door mijn hele lichaam. Heel veel sterkte met het verlies maar ze had zich geen beter en liever baasje kunnen wensen.

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:25

Ah wat ontzettend mooi hoe je afscheid hebt genomen van je lieve paard.

Haar ogen en houding zeggen genoeg... ze was klaar met dit leven... maar je ziet aan de foto's dat jullie ondanks dat jullie zo kort samen waren een prachtige band hebben... hele mooie foto serie en je laatste foto is prachtig hoe ze daar bij je staat. Je hebt de enige goede keuze gemaakt voor Dalencia... maar mijn hemel wat moet dit pijn doen :( sterkte...

J_emma

Berichten: 811
Geregistreerd: 16-06-18

Re: If I need you now, would you kindly calm me down?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:55

Wat verdrietig en wat prachtig. Heel veel sterkte!

dioni

Berichten: 825
Geregistreerd: 05-08-12

Re: If I need you now, would you kindly calm me down?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:06

De blik in haar ogen sneed dwars door mijn ziel..... wat een terechte beslissing hoe moeilijk ook.
Heel veel sterkte.

xelodi

Berichten: 521
Geregistreerd: 02-06-18
Woonplaats: Gelderland

Re: If I need you now, would you kindly calm me down?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:12

Wat een verdrietig moment, heel veel sterkte Y;( de foto's zijn prachtig..

hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:42

Ach wat een mooie foto's, zoveel liefde. Heel veel sterkte! Y;(

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Re: If I need you now, would you kindly calm me down?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:26

:(:)

OleJon
Berichten: 2502
Geregistreerd: 04-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:35

Wat mooie en indrukwekkende foto's heel veel sterkte

amazaballss

Berichten: 134
Geregistreerd: 05-04-20
Woonplaats: Zaanstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:09

Tranen in mijn ogen. Wat een prachtige foto’s en wat een moeilijke maar onzelfzuchtige, dappere beslissing. De emotie is voelbaar door het scherm, heel veel sterkte met dit ondenkbaar pijnvolle verlies. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 22:40

Jeetje, ik lees dit met tranen in mijn ogen. Helaas soortgelijk hetzelfde meegemaakt, een 'kapot' paard gekocht wat voor tijdelijk was opgeknapt. Ik weet hoe het voelt. Heel veel sterkte met dit heftige verlies! Het is zwaar maar het slijt, echt waar :(:) :(:)

Maar je weet dat het beter was zo, en je hebt haar uit haar lijden verlost, er zijn mensen die dat anders hadden willen doen.

Ben trots op je keuze, en leef met het idee dat je haar gered hebt! ;( ;( ;( -O-

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-20 23:08

Bah, dan weet je inderdaad hoe het is.
Zeker geen pretje, jij ook heel erg veel sterkte Y;(.

Fading schreef:
Jeetje, ik lees dit met tranen in mijn ogen. Helaas soortgelijk hetzelfde meegemaakt, een 'kapot' paard gekocht wat voor tijdelijk was opgeknapt. Ik weet hoe het voelt. Heel veel sterkte met dit heftige verlies! Het is zwaar maar het slijt, echt waar :(:) :(:)

Maar je weet dat het beter was zo, en je hebt haar uit haar lijden verlost, er zijn mensen die dat anders hadden willen doen.

Ben trots op je keuze, en leef met het idee dat je haar gered hebt! ;( ;( ;( -O-


Wat een lieve reacties zeg!

Het is nu bijna een maand geleden maar het gemis is nogsteeds vreselijk groot, ze is zoveel voor mij gaan betekenen in zo'n korte tijd. Ze heeft mij veel geleerd en laten zien/voelen. Ik probeer inderdaad in gedachten te houden dat ik haar geholpen heb hier mee, wat ook zo is, maar toch... wat als? Maar dan denk ik terug aan hoe op ze was en hoe snel ze neer ging. Dan kijk ik de foto's terug, de blik in haar ogen, het is goed zo. Ze heeft rust en geen pijn meer. Ik vind het fijn en steunvol dat jullie mijn keuze bevestigen en hier respect voor hebben. Dit weekend ga ik voor het eerst naar de weide sinds het overlijden. Haar dekens weghalen en het overige voer. Alles even klaarmaken voor de komst van mijn nieuwe pony volgend weekend. Zal even slikken zijn. Benieuwd hoe het gras erbij staat, veel regen gehad.

Mocht iemand ooit voor dezelfde keuze komen te staan, Nikki is echt een aanrader. Het lijkt misschien raar, om er iemand bij te hebben of beelden van het inslapen. Maar dit is het, vond ik, totaal niet. Nikki stoort niet, ze steunt je, geeft je de ruimte en legt alles zo mooi vast. Dingen die je op dat soort momenten zelf niet ziet. Iets waar je achteraf veel steun aan zult hebben.
Nikki heel erg bedankt, onbeschrijfelijk <3.

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: If I need you now, would you kindly calm me down?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:10

Tranen met tuiten hier. Wat spreek je ontzettend liefdevol over haar, en wat zijn de foto's ontzettend puur. Houden van is loslaten, en dat je van haar hield blijkt overduidelijk. Wat ontzettend verdrietig dat jullie niet meer tijd samen is gegund.

Ik denk dat foto's hiervan ook kunnen helpen bij het proces. Ik heb foto's van het afscheid van mijn merrie, maar niet haar sterven. Toen binnen een jaar haar zoon volledig onverwachts overleed heb ik alleen maar een foto van hem in de kliniek en van hem overleden gemaakt. Meer is er niet.. Dat kon ook niet anders, want het was zondagavond dus ja. Maar ik weet zeker dat dergelijke foto's echt helpen.

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-20 17:16

Ze is in zo'n korte tijd zoveel voor mij gaan betekenen, onbeschrijfelijk. Ze heeft me bewust en onbewust ook zoveel geleerd. Het was echt een schat <3.

De foto's zijn inderdaad een gigantisch grote steun en is zeker aan te raden. Ben Nikki zo dankbaar hiervoor!

Berdien schreef:
Tranen met tuiten hier. Wat spreek je ontzettend liefdevol over haar, en wat zijn de foto's ontzettend puur. Houden van is loslaten, en dat je van haar hield blijkt overduidelijk. Wat ontzettend verdrietig dat jullie niet meer tijd samen is gegund.

Ik denk dat foto's hiervan ook kunnen helpen bij het proces. Ik heb foto's van het afscheid van mijn merrie, maar niet haar sterven. Toen binnen een jaar haar zoon volledig onverwachts overleed heb ik alleen maar een foto van hem in de kliniek en van hem overleden gemaakt. Meer is er niet.. Dat kon ook niet anders, want het was zondagavond dus ja. Maar ik weet zeker dat dergelijke foto's echt helpen.