Wat was dat schrikken. Rust zacht lieve Bronko.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
pien_2010
Berichten: 42657
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 11:54

Sterkte met het overlijden van Bronko. Het is altijd schrikken en heel naar om je paard zo te moeten vinden.

Ik had er wel voor getekend als Hercule zo was gegaan en ik hem zo zou hebben gevonden want ik denk ook dat het heel snel gegaan is en ze gewoon overleden is. Dat kun je zelf ook zien, of je kuilen vind (rollen van de pijn) of je paard er redelijk netjes bij lag (dus niet liggen rollen van de pijn en helemaal onder het zand zit e.a aanwijzingen).
Lieve TS geloof me, het kan echt heel erg anders, een paard dat joekelt van de pijn en niet weet waar te zoeken, paard dat bij je wilt blijven maar geen keuze heeft net als het baasje en geƫuthanaseerd moet worden. Dat is zo'n nare rotte film op je netvlies.

Jij hebt het verdriet van je geliefde paardje dat echt oud is geworden en rustig een natuurlijke dood is gestorven. Verdrietig zijn is heel normaal, net als huilen en rouwen. Hij leeft voor altijd in je hart! Y;(

toesekie
Berichten: 40
Geregistreerd: 19-06-19

Re: Wat was dat schrikken. Rust zacht lieve Bronko.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 12:19

Enorm veel sterkte!

willemlover
Berichten: 1566
Geregistreerd: 18-08-07

Re: Wat was dat schrikken. Rust zacht lieve Bronko.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-19 23:07

Lieve allemaal, enorm bedankt voor jullie lieve reacties en woorden. Dat doet me erg goed en laat me er ook anders naar kijken wat ik mee kan nemen tijdens het vewerkingsproces.

Met mijn andere pony gaat het gelukkig best goed, hij is wat aanhankelijker richting mij maar hij is verder niet onrustig en hij eet ook goed. Daar ben ik blij om. Hij heeft namelijk ook 12 jaar met haar samen gestaan.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers