Dag meisje! Dag lief beautyke

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ponybeauty
Berichten: 2
Geregistreerd: 05-10-13

Dag meisje! Dag lief beautyke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-19 20:16

Hallo meiden. Al 6 jaar lid, en nooit wat geplaatst. Maar nu moet ik toch even kwijt dat afgelopen donderdag de dag aangebroken is waarvan je hoopt dat het nog lang niet aan de orde is. En je niemand toe wenst. Ik heb de keuze moeten maken mijn Welshje in te moeten laten slapen. Ze was 30 jaar lang mijn beste vriendin, mn maatje, mn alles! Ik heb ze gekregen toen ik 7 was, zij was toen 2. 30 jaar lang van haar mogen genieten, samen opgegroeid. Maar ze was op. We hebben er alles aan gedaan maar op een gegeven moment is het genoeg. Voor haar. Ik trof haar donderdag liggend aan in de bak, kon nauwelijks lopen, en als ze liep zakte ze constant door haar benen. Echo laten maken en ze bleek ruggemerg beschadiging te hebben en daardoor zenuwuitval. Ik ben bij het inslapen gebleven, heb ze mijn liefde tot het laatst gegeven. Het ging mooi, oortjes naar voren, het was goed zo voor haar. Zakte zachtjes op de grond. Maar man wat onwijs verdrietig.

Nu blijven ik en mijn kwpn-er achter. En het doet zo'n pijn haar te zien zoeken, roepen, rennen enz. Ze heeft afscheid genomen. Maar in mijn ogen niet genoeg. Wat kan ik doen? Ze is angstig, en negeert mij totaal. Ik zou graag een weide maatje zoeken, maar mijn vader vind dat nog geen optie. En daar staat ze aan huis. Lastig.

Myrth97
Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Re: Dag meisje! Dag lief beautyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:18

Heel veel sterkte met het verlies, wat een lange tijd heb jij van haar mogen genieten Y;(

Wat je paard betreft: rouwen kost tijd...
Alleen staan is miss niet zo bevorderlijk, een maatje is gewenst. Maar het is miss wel verstandiger weer een maatje voor het leven te kopen en niet 1 om gewoon te kopen voor erbij.

ponybeauty
Berichten: 2
Geregistreerd: 05-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-19 11:27

Myrth97 schreef:
Heel veel sterkte met het verlies, wat een lange tijd heb jij van haar mogen genieten Y;(

Wat je paard betreft: rouwen kost tijd...
Alleen staan is miss niet zo bevorderlijk, een maatje is gewenst. Maar het is miss wel verstandiger weer een maatje voor het leven te kopen en niet 1 om gewoon te kopen voor erbij.



Dankjewel! Een maatje is zeker mijn voorkeur. Een paard mag niet alleen staan is mijn mening.Ik ben alleen jl bevallen van 2e kindje en heb dus minder tijd dan voorheen. Dus een weide maatje zou hier ideaal zijn.

ZivaLane
Berichten: 60
Geregistreerd: 19-06-19

Re: Dag meisje! Dag lief beautyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:51

Veel sterkte

Britta31
Berichten: 13051
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:47

Veel sterkte met het verlies van je pony.Onze Britta van 36 is afgelopen winter ingeslapen.Maar een nieuw paard erbij wilde we eigenlijk niet.Maar onze ruin kon niet alleen staan.Nu hebben we Iwan in "pension" staan.Zijn eigenaar betaald voor hem en wij doen alle verzorging.Misschien is dat een idee?Of is twee paarden teveel voor je vader?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers