Rust zacht, allerliefste Mish...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
IlonavL
Berichten: 1162
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:56

Ik had het al gezegd... wat een dappere en liefdevolle beslissing hebben jullie gemaakt maar oh wat zal het pijn doen dat jouw meisje er niet meer is ;( Zo jong en zoveel pijn, dat is geen leven. Je hebt de juiste keus gemaakt... rust zacht Mish Y;(

sanso
Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 15:33

Veel sterkte

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 15:42

heel veel sterkte.. Y;( wat dapper dat je deze keus hebt gemaakt. ik heb super veel respect dat je zo bij je maatje bent gebleven tot het eind!

MirandaMalik
Berichten: 9858
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 16:00

Je lieve meisje heeft nu geen pijn meer..
Mooi dat je dat hebt kunnen doen als laatste eerbetoon, respect.
Dikke knuffels. :*

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

Sadira
Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-19 19:12

Dankjulliewel allemaal voor die lieve woorden.

Vandaag kwam ik op stal, en keek ik de paddock in. Even dacht ik te zien dat Mish daar gewoon lag. Gewoon, een split second.
Bij nadere inspectie was het uiteraard gewoon haar paddockmaatje, ook een vosse arabier... Maar au.

En vandaag kwam er een superlief kaartje in de bus van de DAWRA, de vereniging voor westernarabieren. Hoppa daar kwamen de tranen weer. Dankjulliewel, raakte me echt.

Het is nog steeds ontzettend onwerkelijk. Al die laatste dingen, en dingen die je tegenkomt of denkt, die niet meer kloppen of kunnen.
We wilden bakjes supplementen klaarzetten. Voor Mish. Oja, toch niet... We wilden nog even "de paardjes" een laatste knuffel geven. Oja, het is er nog maar eentje...

Ze laat echt een gat achter. Iedereen op stal was ontdaan, dat zegt ook wel wat. Er stonden allerlei mensen mee te huilen omdat iedereen gek was op Mish. Een van de liefste paarden van stal.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

MirandaMalik
Berichten: 9858
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 15:10

Dat zal wennen zijn... :(:)

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:18

Het is ontzettend wennen :(

Vandaag gaan we lekker samen een nachtje naar Zeeland. Het is even nodig, even uitwaaien. Onze andere pony doet het gelukkig ook zonder Mish erg goed (staat gewoon nog met andere paarden samen). Dus nu kunnen we met een "gerust" hart er even tussenuit.

Maar wat een groot verlies en groot gat is er :(

We zijn altijd met z'n drietjes geweest, Eline heeft haar een maand voor we een relatie kregen gekocht. Nu bijna 6 jaar geleden. Zelf helemaal opgeleid van veulen af aan. Ze had nog minstens 20 jaar bij ons moeten zijn :(

Toen ze net in de opfok stond bij ons in de buurt, nog mee leren lopen aan het touw.
[ img ]

Afgelopen najaar, met z'n viertjes met onze Skye erbij
[ img ]

Najaar 2017, eerste keer met z'n viertjes op buitenrit toen we Skye net hadden en die net onder het zadel was.
[ img ]

En 2 jaar geleden, met de afscheidsshoot van mijn haflingertje die helaas ook ingeslapen is
[ img ]


Het verdriet zal vast wel een beetje een plekje gaan krijgen en dat we weer met een lach alle prachtige herinneringen kunnen bekijken. Maar dat heeft echt z'n tijd duidelijk nodig.

IlonavL
Berichten: 1162
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 21:16

Och meiden :(:) Het besef dat ze er nu echt niet meer is, wat een gemis zal dat zijn...

Geryon
Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 21:29

Nee wat erg! :( weet nog zo goed dat je haar kocht! Hele dappere beslissing, sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 09:39

Alweer een week geleden... Vrijdag en zaterdag leek het alsof alles eeuwig duurde, maar uiteindelijk is de week nog best snel gegaan.

We hebben ook zo verschrikkelijk veel lieve steun gehad van mensen. Hier op Bokt, op Facebook, in real life... Van zowel onbekenden als vrienden als lieve stalgenoten. Wat is het fijn om zoveel lieve mensen om je heen te hebben, dat doet echt goed!!

Na even een aantal dagen "stalpauze" te hebben gehad nu weer onderweg naar stal voor onze andere pony en onze verzorgarabiertjes. Afgelopen dagen wel kunnen opladen, dus nu kunnen we eindelijk weer naar stal zonder lood in onze schoenen :)

IlonavL schreef:
Och meiden :(:) Het besef dat ze er nu echt niet meer is, wat een gemis zal dat zijn...

Ja het is zeker een gemis... Het acute verdriet begint gelukkig wat te zakken, dat is wel fijn. Dat we ook weer met een lach aan haar kunnen denken :)

Adhira
Berichten: 580
Geregistreerd: 27-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 12:45

Wat een moeilijke beslissing maar nu is zij ergens waar ze geen pijn meer heeft.
Heel veel sterkte.

Sieltjuh
Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 18:53

Och wat een verdrietig nieuws ;(
Heel veel sterkte beide!

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...


MirandaMalik
Berichten: 9858
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 12:18

Zelf had ik het ook bij Fu wel snel dat ik er vrede mee had, tuurlijk wel het gemis, ook was het heel lastig dat Zosja enorm van slag was.
Maar de beslissing voelde goed, omdat je ze een hoop ellende hebt kunnen besparen.
Dikke knuf! :*

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 2 bezoekers