Mijn Falco, rust nu maar...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101734
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Mijn Falco, rust nu maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 05:38

Oh wat vreselijk!!! :oo
Ik wil je heel veel kracht sturen om de komende zware tijd door te komen.... :(:)
Het leven kan soms zo oneerlijk zijn.... ;(

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 10:17

Paar filmpjes...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:47

Jeetje, ik weet nog dat hij bij jou kwam...
Sterkte met het verlies! :(:)

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 22:59

Bedankt, Mickey, ik herinner me al die momenten ook nog alsof het gisteren was.

Ik heb een heel mooie urn gevonden die iemand in de VS maakt. Hij gaat er ook een plaatje om hangen met 'Falco' op. Donderdag gaat heel moeilijk worden, maar ook positief dat ik hem dan een plekje kan geven.

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 23:28

Zojuist heb ik deze foto nog doorgekregen van mijn achternicht. Ik had geen idee dat Falco op die jaren zo veranderd is. <3

Afbeelding

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:31

heel veel sterkte me inbox staat altijd open voor je xx

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 08:23

Vandaag wordt een moeilijke dag. Vanmiddag gaan we de assen ophalen. Dan rijden we door naar 2 paardjes die ik ben tegengekomen. Twee paardjes bij wie ik iets voelde toen ik ze op foto/film zag. Mensen zullen wel denken dat ik Falco snel wil vervangen, maar zo zie ik het niet. Ik denk dat het me eerder gaat helpen om Falco's dood te verwerken.

De urne is besteld uit de VS, gaat echt mooi worden.

pipo

Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Mijn Falco, rust nu maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 09:02

Vervangen kan je nooit. Maar je kan wel je hart openstellen voor een nieuw vriendje/vrindinnetje in je leven. Falco zal ook nooit gewilt hebben dat je bleef treuren. De liefde je je in je heb moet je delen en dat doe je inderdaad door een nieuw maatje te proberen te vinden. Ik zeg doen als je een klik heb.
Zo heb ik maandagmiddag onze duitse dog moeten laten inslapen en heb gister op een advertentie gereageerd van een oudje uit de opvang... Niet vervangen.. gewoon een nieuw maatje de kans geven onze liefde te ontvangen. (en we hebben nog 5 andere honden hihi)

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Mijn Falco, rust nu maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 09:03

Pipo, je zegt het exact zoals mijn moeder dat ook zei. En zo is het ook.

Floresta
Berichten: 230
Geregistreerd: 08-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 09:05

Sterkte vandaag TS!! (Natuurlijk ook de komende periode)
En succes net het vinden van een nieuw maatje :(:)

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Mijn Falco, rust nu maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:01

Ik zie dat het echt pas net gebeurd is, wat vreselijk zeg bijna precies een maand na mijn paard is ingeslapen (26-03-2014)
Ik wens je heel erg veel sterkte, wat ik weet hoe je je nu voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:10

Tieneke schreef:
Vandaag wordt een moeilijke dag. Vanmiddag gaan we de assen ophalen. Dan rijden we door naar twee paardjes die ik ben tegengekomen. Twee paardjes bij wie ik iets voelde toen ik ze op foto/film zag. Mensen zullen wel denken dat ik Falco snel wil vervangen, maar zo zie ik het niet. Ik denk dat het me eerder gaat helpen om Falco's dood te verwerken.

De urne is besteld uit de VS, gaat echt mooi worden.


Een nieuw paardje zal Falco niet vervangen, hij kan enkel een nieuwe plek in je hart innemen :)

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:27

Tieneke schreef:
Vandaag wordt een moeilijke dag. Vanmiddag gaan we de assen ophalen. Dan rijden we door naar 2 paardjes die ik ben tegengekomen. Twee paardjes bij wie ik iets voelde toen ik ze op foto/film zag. Mensen zullen wel denken dat ik Falco snel wil vervangen, maar zo zie ik het niet. Ik denk dat het me eerder gaat helpen om Falco's dood te verwerken.

De urne is besteld uit de VS, gaat echt mooi worden.


Heel veel succes vandaag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:49

Tieneke, sterkte, je vriendje, je maatje....wat een verdriet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:53

pipo schreef:
Vervangen kan je nooit. Maar je kan wel je hart openstellen voor een nieuw vriendje/vrindinnetje in je leven. Falco zal ook nooit gewilt hebben dat je bleef treuren. De liefde je je in je heb moet je delen en dat doe je inderdaad door een nieuw maatje te proberen te vinden. Ik zeg doen als je een klik heb.
Zo heb ik maandagmiddag onze duitse dog moeten laten inslapen en heb gister op een advertentie gereageerd van een oudje uit de opvang... Niet vervangen.. gewoon een nieuw maatje de kans geven onze liefde te ontvangen. (en we hebben nog 5 andere honden hihi)



Helemaal mee eens, ik was een half jaar kapot na her overlijden van mijn soulmate, maar ik had er nog een...vol er tegen aan om zadelmak te maken en in te rijden...we hebben nu ook een band, een andere en soms pink ik nog een traantje weg om mijn verloren vriendje, zeker nu het weide seizoen is....en soms lijkt het of hij er nog is en kletst met mijn jonkie,hem de weg wijst, want soms lijkt het of hij de zelfde dingetjes ineens heeft....

Deze ander kanjer heb ik ook in mijn hart, is anders, heel anders, maar ook heel leuk...

Het gemis blijft altijd...maar dat geeft niet, ik ben dankbaar voor alles wat hij mij heeft geleerd rijtechnisch, op paardencommunicatieve manier, leren voelen en kijken naar de natuur...hij heeft meegewerkt aan mijn persoonlijke ontwikkeling...

delerium
Berichten: 22384
Geregistreerd: 03-09-05

Re: Mijn Falco, rust nu maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 22:37

Veel sterkte Tieneke, en het gaan houden van de één maakt niet dat je van een ander minder houdt. Falco is niet vervangbaar. Maar je hart is groot genoeg om Falco's plekje onaangetast te laten en een ander paard erbij te laten komen :j

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 22:41

Pfft, wat moet dat naar geweest zijn.. Heel veel sterkte, niemand verdiend het om zo zijn lieveling te zien gaan.. :(:)

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 22:48

Heel veel sterkte toegewenst, wat een vreselijk nare tijd moet je hebben gehad.. Ik hoop dat je nieuwe knapperd de pijn en leegte een klein beetje weg kan nemen :(:) Wat was Falco een prachtpaard, ik hoop dat je het snel een plekje kan geven. Voel je absoluut niet schuldig over wat anderen zullen denken dat je zo snel weer een nieuw paard hebt. Ik weet zeker dat iedereen je begrijpt en iedereen het op zijn eigen manier verwerkt. Je moet op dit moment doen waar jij je goed bij voelt, sterkte!

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Mijn Falco, rust nu maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 11:21

Ik heb de koop geannuleerd (bedankt enkele bokkers voor het advies per pb en in het topic) en toegezegd voor het ander paardje. Ik zal zo snel mogelijk een foto plaatsen.

Hopelijk gaat nu alles in orde komen.

dunja_11

Berichten: 693
Geregistreerd: 08-04-14

Re: Mijn Falco, rust nu maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:04

Sterkte!

Falco kan je niet vervangen, je nieuwe paardje kan alleen een nieuw plekje innemen en je helpen met het verwerken.. Wat een prachtig paardje was Falco trouwens!

pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:30

Ach jeetje wat naar dat je maatje is overleden en dan zo!Je moet je niet schuldig voelen hoor want je hebt denk ik alles voor hem gedaan!Een van mijn arabieren is op 7 jarige leeftijd overleden aan droes en achteraf gezien had er voor hem door de da ook meer gedaan kunnen worden..Kan me daarom ook goed voorstellen dat het heel naar is..Fijn dat je weer een nieuw paardje neemt,dat gaat je vast goed helpen :j Toen ik mijn oude hondje heb in laten slapen heb ik een paar dagen later een nieuwe pup opgehaald en dat heeft me echt geholpen met de verwerking..Sterkte!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48396
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Mijn Falco, rust nu maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:32

Jeetje Tieneke... heel veel sterkte... ;(

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:34

Heel veel sterkte met het verlies van je schat! ;(

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 20:04

Bedankt allemaal, iedereen is zo lief voor me...

Ik denk dat het wel ok is nu om de nieuwe aanwinst te tonen, 't is zo'n scheetje!!
Afbeelding

pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Re: Mijn Falco, rust nu maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:34

Wat een leukerd!