Shadow je was met je miniformaat een groot wereldpaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jet
Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 22:56

Mo, wat een prachtige film heb je gemaakt over het leven van Shadow met jullie! Ik zal je verhalen die zo zijdelings in je grote Callas-topic al missen, dus ik kan me niet voorstellen hoe jullie hem zullen missen! Heel veel sterkte, hij heeft een mooie leeftijd bereikt, waarvan jullie alleen de eerste 1,5 jaar niet bij zijn geweest, maar hij had voor het mooie nog veel langer bij jullie moeten zijn...

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Jet
Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 22:02

Babootje schreef:
Ik heb je filmpje gezien. Wat ontroerend. Idd acute leukemie kun je even niet verzinnen. Daar doe je helemaal niets aan. Maar wat een prachtig leven heeft Shadow gehad. Dat kun je in je zak steken!

PS: Herinner ik me jou nou ook van de Tinker waarbij jij zo hebt volgehouden, of is dat een andere Monique?


Jouw PS klopt: [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? . En een paar dagen/week geleden stond er een interview met Monique op voorpaginanieuws.

Mo, heel veel sterkte nog!!!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Jet
Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 07:56

Jou valt niets te verwijten, jij ging destijds op het foute advies van je dierenarts af. Die zouden meer moeten weten dan wij en als ze het niet weten, dat ook moeten toegeven. Jij kon op dat moment niet anders dan hem geloven. En nogmaals sterkte hoor!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers