Vraag beenstand/loopje van 23 jarige Draver

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
EdkingEnzo
Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Vraag beenstand/loopje van 23 jarige Draver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 22:02

Hallo allemaal!

Afgelopen week ben ik met een vriendin van mij voor haar bij een super lieve 23 jarige draver wezen kijken. Ik heb totaal geen verstand van Dravers helaas, dus ging puur mee voor de gezelligheid en een extra paar ogen :D
Nu vertelde deze mensen al dat hij wat apart liep en dat dit puur aan het onbespierde/ongetrainde lichaam lag.

Ik dacht wel te zien aan zijn voorbenen dat ze een beetje een gekke stand hadden, X benen denk ik?
Maar zijn loopje in stap en draf vond ik ook wat vreemd/had ik nog niet eerder gezien.

Ik ben ontzettend benieuwd wat de Draver kenners hier van vinden en stiekem ben ik ook best geïnteresseerd geraakt hierin. Puur omdat ik er eigenlijk niks van af weet. :D

Vanwege privacy van mijn vriendin en het paard, stuur ik verdere foto's en filmpjes liever via PB.


[ img ]

Enzo Alano

Volg ons op Instagram! @andalusianenzo


Brainless
Berichten: 29702
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Vraag beenstand/loopje van 23 jarige Draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:06

Paard staat frans; zie je vaker bij volbloeden.
(zoek maar eens op franse stand paard).
Als ze jong zijn is daar enigszins nog wat aan te doen, op deze leeftijd lekker laten staan zoals hij is.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

EdkingEnzo
Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 22:09

Brainless schreef:
Paard staat frans; zie je vaker bij volbloeden.
(zoek maar eens op franse stand paard).