[HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 13:41

@Lusitana Jij kan zo goed uitleggen. :D Daar kan menig docent in wat voor vak/hoek dan ook nog wat van leren.

Wij hebben vanmorgen even genoten van het heerlijke weer!
Gisteren gingen we voor het eerst ons nieuwe zadel even testen, maar stalgenoten wilden per se met hun eigen paard mee. Dat bracht voor Mattie nou niet echt ontspanning, dus we zijn vanmorgen met zn tweetjes gegaan, en dat ging super fijn. <3
Heerlijk drafje gedaan, hij geeft me echt weer vertrouwen.
Spoiler:
Ik moet alleen weer even eelt kweken op mijn voorbips (en waarschijnlijk dus mijn zit ook weer verbeteren tijdens de lessen), want auw. :')

[ img ]

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.


marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 17:15

De voorpluk stelt niks voor bij Mattie, maar de rest van zijn manen en staart zijn op zich niet heel dun.
Wat betreft zijn wintervacht, die is niet heel enorm. Hij heeft het ook redelijk snel koud en dan last van zijn rugspieren, maar met een 0 grams deken heeft ie precies genoeg warmte. :)
Hij begint wel alweer met verharen, die van jullie ook al?

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 23:01

Wat heerlijk Eluna. <3 Je hebt ook wel een mooie omgeving om in te rijden zeg!

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 17:59

Ooh, die is mooi, Kelly! Welke is het?

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.


marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 07:51

Ik 'moest' er 'helaas' weer aan omdat ik een ander zadel heb aangeschaft, en dressuurdekjes vind ik simpelweg niet mooi onder een vzh zadel. :Y)
Dus nu heb ik twee nieuwe. Heb ook nog een Anky pad liggen, maar weet niet of ik die prettig vind onder een zadel. Heb ik ooit gekocht voor onder de longeersingel met 'zijtassen' voor de wandeltochten met mijn vorige paard.

Edit: typo.

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 16:17

Ik zit met een dilemma. Voor Mattie wil ik graag een Back on Track product aanschaffen wat hem sneller warm en soepel heeft tijdens het rijden. Het kost ons nu bijna een halfuur om lekker op te warmen en nageeflijk over de rug te kunnen lopen, en ik heb het idee dat een BoT product ons kan helpen dat wat sneller voor elkaar te krijgen. Voor Mattie lijkt me dat ook fijner, maar misschien wil ik te veel, te snel. Let me know if so. Ik heb vooral het beste met hem voor. (Met het merk heb ik trouwens al goede ervaringen, en bovendien lees ik ook alleen maar goeie recensies over hun producten.)

Maar goed, nu is mijn vraag of een zadeldekje of een uitrijdeken het beste voor dit doel bestemd is.

Aan de ene kant zeg ik zadeldekje, omdat die op de rug ligt en daar de hele rit zijn werk doet.
Aan de andere kant is het juist Mattie's achterhand die op dit moment het meeste werk nodig heeft qua ontwikkeling, dus dan lijkt het me logischer om daar op de heenweg en tijdens de eerste rondjes een uitstapdeken overheen te gooien. En natuurlijk op weg naar huis. (Op de terugweg loop ik trouwens naast hem, dat vind ik altijd eerlijker haha!)

Ik merkte vandaag bij het lessen ook weer dat hij heerlijk loopt wanneer hij lekker is opgewarmd (duh :') ), maar dat duurt gewoon de helft van de les. Bovendien rijd ik hem naar de manege toe, pak 'm beet een kwartiertje stappen.

Mijn portemonnee hoopt natuurlijk stiekem op het dekje, want die is ongeveer de helft goedkoper, als het niet meer is. :Y)

Of zou het misschien zelfs beide kunnen/moeten zijn?

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 19:58

Oh dat vind ik ook wel interessant, Odetje! Zou je me (eventueel via PB) zijn naam kunnen sturen?

@Rianne: ja hij staat met deken om, maar wel 0 grams. Ik heb niet het idee dat hij een dikkere nodig heeft, maar als hij zonder staat is hij wel snel gevoelig op zijn spieren, met name zijn rug.

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 20:36

Goeie tip, Rianne, dankjewel! :D
Echt extra sh*t nu dat Monsieur zijn deken met linersysteem kapot is. Die vond ik vrijdag avond in de paddock, beide borstsluitingen eraf. :')

Ik houd jullie op de hoogte. Bedankt voor het meedenken en de tips in ieder geval! :D

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 13:10

Hoe gaat het hier?

Hier vliegen de bossen haar ons tijdens het poetsen om de oren, wachten we op de zwaluwen, maken we in de namiddag vaak een voorjaarsritje, en gaan we binnenkort eens proberen om grondwerk aan de lange teugel te starten. :)
Ik kan gelukkig ondanks het hele corona gebeuren nog gewoon naar stal, ben ik echt enorm dankbaar voor! Alleen de lessen van de manege waar we altijd heen gaan zijn natuurlijk afgelast, maar intussen heb ik weer genoeg vertrouwen opgebouwd om er alleen met Mattie op uit te gaan. En omdat het ook eigenlijk iedere keer super goed en gecontroleerd gaat, bouwt dat ook nog eens lekker op. :)

Op de kapotte deken van Horseware heb ik me op de garantie kunnen beroepen! Ontzettend blij mee, al heeft het al met al wel bijna een maand geduurd. Maar goed, nu hebben we dus een zelfde deken ter vervanging gekregen. Echt heel netjes van Horseware, en de Paardendrogist (waar ik al mijn Horseware spul koop, eigenlijk) heeft het ook heel prettig afgehandeld voor me. Ben echt fan van ze, haha!

Mattie is ook jarig geweest de 26e, dus nu is hij 12! :D

[ img ]

[ img ]

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 08:32

He wat balen, Kelly. :( Beterschap voor Woody, hopelijk knapt het snel op. Wel fijn dat de pezen in ieder geval oké zijn.

Eluna, ik wordt altijd zo blij van jouw foto's. <3 Echt super gaaf.

Mattie en ik hebben eindelijk ons droomzadel gevonden. De Barefoot Cherokee. Ik kon het zadel wat ik aan het testen was van Becidor gelijk overnemen tegen een kortingsprijs, dus daar was ik super blij mee! Het schuift niet op Mattie, hij heeft geen spanning meer bij het zadel erop leggen, blaast zich niet meer op tijdens het aansingelen, en bovendien zit ik er ook nog heerlijk in! Bij alle andere zadels die ik heb geprobeerd was ik genoodzaakt een wielrennersbroekje aan te trekken (zo één met padding). Op zich prima, als dat het probleem van jezelf binnen 10 minuten kapot rijden oplost, maar wel heel warm. :')
Met dit zadel is het verleden tijd! *\o/*


[ img ]

[ img ]

En ik heb weer een blij ei. :D

We hebben wel een kuur tegen maagzweer gehad. Ik hoorde van stalgenoten dat hij heel veel stond te gapen s'ochtends. Ik zag dat ook als ik in de middag/avond bij de paddock was om ze binnen te zetten. Stalgenoten vonden het "schattig", ik vond het verontrustend. Zeker in combinatie met nukkig reageren bij deken om doen, en dus dat gedoe met aansingelen er nog eens bij.
Maar goed, we zitten nu aan het begin van de afbouwfase, en ik heb al een veel blijer paard. :)

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 11:55

Oei oei oei, Mattie heeft vandaag een stunt getrokken waar ik niet zo blij mee ben. -O-

Vandaag kwam een Welshje bij de groep, die komt sinds een paar jaar iedere zomer op het land bij ons op stal en gaat dan weer weg wanneer de paarden naar de paddock gaan. Mattie kent ze al van vorige zomer. Toen de pony het erf op kwam stond Mattie al bij het hek om te kijken, gewoon puur uit nieuwsgierigheid. Vervolgens wilden de eigenaren dat er eerst even met het hek ertussen werd gesnuffeld. Op zich ben ik daar geen groot fan van, iets met uitslaande benen en hekken, maar dit ging super soepeltjes. Pony werd ook gelijk hengstig, dus dat leek ons allemaal wel een voordeel.
Helaas pindakaas... Pony moest er direct na het snuffelen bij in de groep, en dat werd door Mattie niet op prijs gesteld. (Zelf vond ik het ook een beter idee om haar eerst even op het tussenweitje te zetten, maar de rest vond dat overdreven omdat ze toch al bekend was met de groep. Nou ja... oké.)
Hij heeft haar werkelijk alle hoeken van het land laten zien. Niet gewoon even wegjagen, maar echt najagen met oren in de nek en tanden ontbloot. Ik heb hem nog nooit zo woest gezien. Ze zijn bijna in de sloot beland, maar konden gelukkig op tijd remmen.
Toen leek het even goed te gaan, maar binnen een seconde sloeg hij weer om en rende op de pony af (die op dat moment helemaal aan de andere kant van het land stond) om jaar weer op te jagen.

Nou weet ik dat paarden best even hard elkaar op de plaats kunnen zetten tijdens een introductie, maar dit was zo heftig, zo heb ik het zelf niet eerder gezien. En ik snap het ook gewoon niet helemaal, want vorig jaar heeft ie prima met haar gestaan. Echt ontzettend balen.

Pony komt deze zomer niet bij ons op het land. :n Stalgenoten zijn nu wel overtuigd dat eerst een tijdje apart zetten toch een beter idee is. :Y)

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:33

Nou, ik denk het. Hij was gisteravond met rijden weer helemaal opgewekt, dus zoiets is het misschien geweest.

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:48

Wat fijn dat jullie weer rondstappen, Kelly! :) Ging het goed?

De pony komt helemaal niet meer terug, helaas. Ze kwam alleen in de zomer bij ons op het land, de rest van het jaar staat ze thuis bij de eigenaren (in haar dooiepieren eentje :\ ). Vind het gewoon heel vreemd dat het vorig jaar allemaal relatief vlekkeloos verliep en nu ineens tot zo'n ontploffing leidt.

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 07:20

Gefeliciteerd met hem! Wat glanst hij enorm zeg, prachtig!

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:10

Wat leuk dat je foto's hebt. Ik kan van Mattie (Urbino Ludois) echt niks terugvinden qua koersfoto's. Nu was hij ook niet bijster succesvol. :') Van wat ik heb achterhaald, weet ik dat hij uiteindelijk door een longbloeding uit de koers is gehaald. Ten minste, die heeft hij toen niet gelopen, en daarna is hij niet meer uitgebracht. Daarover heb ik ook bericht gekregen van iemand die hem van 'vroeger' kent, die zei dat het besluit om hem volledig te laten stoppen, te maken kon hebben met zijn SI-gewricht. Kan ik me wat bij voorstellen, want dat blijft inderdaad een gevoelig punt bij hem. Voor nu doen osteo behandelingen en goed instappen het goed voor hem, maar zit er wel aan te denken om hem een keer te laten echoën.

Dit is er misschien ééntje, maar ik kan niet goed zien of het hem echt is.
[ img ]
(met toestemming van fotograaf)


[ img ]

Ik probeer het te zoeken in de aftekening van zijn achterbenen, maar nop.

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 06:47

Bonte schreef:
marley93 schreef:
Wat leuk dat je foto's hebt. Ik kan van Mattie (Urbino Ludois) echt niks terugvinden qua koersfoto's. Nu was hij ook niet bijster succesvol. :') Van wat ik heb achterhaald, weet ik dat hij uiteindelijk door een longbloeding uit de koers is gehaald. Ten minste, die heeft hij toen niet gelopen, en daarna is hij niet meer uitgebracht. Daarover heb ik ook bericht gekregen van iemand die hem van 'vroeger' kent, die zei dat het besluit om hem volledig te laten stoppen, te maken kon hebben met zijn SI-gewricht. Kan ik me wat bij voorstellen, want dat blijft inderdaad een gevoelig punt bij hem. Voor nu doen osteo behandelingen en goed instappen het goed voor hem, maar zit er wel aan te denken om hem een keer te laten echoën.

Dit is er misschien ééntje, maar ik kan niet goed zien of het hem echt is.
[ [url=m/Q83t8r.jpg]Afbeelding[/url] ]
(met toestemming van fotograaf)


Als je het paard Urbino Ludois bedoeld, dan is het niet de bijgevoegde koersfoto. Die heeft nl nooit op Groningen gelopen. Van wie heb je toestemming gehad dan, omdat je erbij zet: toestemming van fotograaf. Dat ben ik nl en ik kan me niets herinneren.
Ik heb wel een aantal foto's van hem gevonden


Oh, nee zie ik twijfelde al omdat ik zijn achterbenen niet kan zien (Of de aftekening hetzelfde was). Op de website staat dat de foto's gebruikt mogen worden mits het watermerk erop blijft staan. Excuus als ik het verkeerd heb geinterpreteerd, dat was natuurlijk niet de bedoeling.

Edit: wacht even want ik zie nu dat er op andere foto's van je ook een watermerk in het midden staat (ik dacht dat het om de naam in het hoekje ging) maar niet op deze. Deze foto heb ik via Google gevonden (linkje), ze zwerven dus ook rond zonder? :?
Ik kan even aan een mod vragen of de foto eruit kan, want ik kan het bericht niet meer aanpassen.

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 17:46

Bonte schreef:
marley93 schreef:
Oh, nee zie ik twijfelde al omdat ik zijn achterbenen niet kan zien (Of de aftekening hetzelfde was). Op de website staat dat de foto's gebruikt mogen worden mits het watermerk erop blijft staan. Excuus als ik het verkeerd heb geinterpreteerd, dat was natuurlijk niet de bedoeling.

Edit: wacht even want ik zie nu dat er op andere foto's van je ook een watermerk in het midden staat (ik dacht dat het om de naam in het hoekje ging) maar niet op deze. Deze foto heb ik via Google gevonden (linkje), ze zwerven dus ook rond zonder? :?
Ik kan even aan een mod vragen of de foto eruit kan, want ik kan het bericht niet meer aanpassen.

Nee hoeft niet joh. Maar omdat je schreef dat je van de fotograaf toestemming had. Toen had ik zoiets van HUH? , maar mag wel, zolang mijn naam erin blijft staan. Deze heeft waarschijnlijk op een andere site gestaan, waar ik voor lever. Daar staat mijn naam alleen in de hoek.
Ik heb wel een aantal foto's van hem gevonden. Heb je FB, dan zal ik ze via PB sturen, als je dat leuk vind?

Wel vreemd dat linkje, want dat is volgens mij een verkoopadvertentie en dan zetten ze er een verkeerde foto bij??


Ja die site daar heb ik nu ook mijn twijfels bij. Ik heb geprobeerd er een beetje verhaal uit te maken met het weinige Frans wat ik weet icm Google Translate, en het lijkt een bemiddelingssite te zijn voor afgeschreven/gepensioneerde dravers en recreatie eigenaren. Maar hij zal dan toch niet verkocht zijn als recreatiepaard en vervolgens weer doodleuk de koers in worden gegooid? (En inderdaad dus een verkeerde foto.)
Er zit nog wel een of ander Frans documentje bij zijn paspoort wat ervoor zou zorgen dat hij nog zou kunnen starten ofzo? Ik ben eerlijk gezegd totaal niet thuis in de drafsport, maar ik kan zo wel even een foto maken en misschien kunnen jullie er wijs uit worden.

Supertof als je foto's van hem wil sturen! Ik doe je een PB. :D

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:05

Dat roze lipje is echt te schattig. <3
Hier staan ze lekker op het land, dag en nacht. Het is daar goed uit te houden, beter dan rond stal bij ons. Daar is het inderdaad pittig warm, s'ochtends al. Maar in de wei staat een lekker briesje.

Ik heb gisteren de foto's gekregen, zal ze binnenkort uploaden. Het is echt een mega verschil met hoe hij er nu bij staat. Zit alleen midden in een verhuizing en ik heb de foto's nu op mijn telefoon dus moet even de tijd ervoor hebben.

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:19

Zo hee, die heeft gewoon 12 cm schofthoogte op de mijne! :wow:
Wat een knapperd! De rode set staat jullie echt leuk, ook. :D

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:33

Rood is gewoon tof.
Mattie heeft een rode pad, voor buitenritten rode springschoenen, en ik heb daarbij een rode rijbroek. Daarbij moet ik nog even een mooie zwarte polo ritselen.
Voor les wil ik graag een rode polo voor boven een zwarte rijbroek. Dan heeft ie ook zwarte springschoenen dus is het allemaal iets minder 'in your face' rood, zeg maar.

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 19:42

Wisselt het ook niet vanuit welke lijn een draver komt? Weet niet of ik het zo goed zeg hoor, maar ik bedoel zeg maar een Franse, Zweedse, Amerikaanse, etc.
Dus is bijvoorbeeld een Zweedse draver standaard hoger, of juist kleiner...

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 06:23

@Pernilla Oh ja herkenbaar, die net niet matchende kleuren. :') Volgens mij is de meest makkelijke kleur nog Navy, maar dat knalt niet zo mooi. O:)

@Eluna Wat heerlijk! Ziet eruit alsof ze er echt plezier in heeft! :D

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 15:42

Hé wat balen dat het zo is gelopen, Unseen. Wel fijn dat de 'stalrust' op deze manier kan. En die onderste foto is stiekem wel erg lief. <3

Hier dan wat foto's van een koersende Mattie.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

En hoe hij er nu bij loopt.

[ img ]

Vorige week gaan rijden met een geluidsdempend oornetje, omdat hij best heftig kan reageren op sommige geluiden. Het hielp, maar hij vond het HEEL erg stom. :')

[ img ]
[ img ]

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:02

Ik heb hem ook wel uit staan lachen, dat hielp niet mee. Net een duiveltje. _O-

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

marley93
Berichten: 6018
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 10:19

@FFDP Misschien heeft stal Westfriesedijk nog iets staan?

Gisteren weer met de Fransman een rondje gereden, en erop gelet dat ik hem nu eens voor ben op de plekken waar hij standaard opzij springt voor bermkabouters, of standaard stopt omdat hij er niet langs wil op de heenweg, maar zonder blikken of blozen doorloopt op de terugweg...
En dan is er dus niks aan de hand. Iets meer duidelijkheid geeft hem meer vertrouwen om normaal door te lopen.
(Behalve vlak langs een wei met koeien waar dan alleen een hek tussen zit. Dat is echt nog een brug te ver. }:0 )
[ img ]

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 0 bezoekers