Uitleg? Waar kijk ik naar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Uitleg? Waar kijk ik naar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-19 10:53



wortel115
Berichten: 2124
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Uitleg? Waar kijk ik naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:00

De palomino is clerk of course deze begeleid jonge of onrustige paarden. Dit is een heel rustig paard. Ik heb niet het hele filmpje bekeken van deze training maar er is blijkbaar een reden waarom de vos deze ondersteuning nodig heeft. Tijdens races worden sommige paarden ook de baan op geleid door de clerk en weer terug eruit geholpen.

Never give up, if you want to succeed. Life has no limitations, except the ones you make.

JameyDL
Berichten: 200
Geregistreerd: 07-02-19
Woonplaats: Deurne

Re: Uitleg? Waar kijk ik naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:02

Dit is een reactie onder het filmpje kort samengevat het houd het racepaard calmer "In some country’s they use a lead horse ...especially as they train on the racetrack it keeps them calmer ....shes a very experienced rider ..I used to baby sit Sophie ."(de trainer)


Siamsmeesje
Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:34

De training is op Churchill Downs, Kentucky. En in Amerika is het heel normaal om alle paarden door een 'pony' te laten begeleiden voor/na een training, voor/na een race. Dat is voor sommige Amerikaanse paarden dan ook heel erg wennen als ze bijv naar Ascot komen om te racen, want in Europa is dit juist bijzonder ongebruikelijk.
'Ponying' is ook soms een tweede carrière voor oud-renpaarden, mogen ze het de jonkies laten zien.

Clerk of the Course is ook altijd te paard, maar dat zijn de mensen die loslopende paarden moeten vangen, en in z'n algemeenheid de veiligheid moeten garanderen van iedereen op de baan.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers