Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prima2Donna schreef:Prachtig <3 Ik vond de vormen an sich al mooi, maar na het schilderen springt het er echt uit.
Jis_ schreef:Héél gaaf! Zo mooi uitgevoerd <3
Koper schreef:Naast dat ik geniet van je tekst zit ik ook vol bewondering naar het kleisel te kijken. Goed gelukt zeg. Het contrast in kleur en gezichtsuitdrukking bij beide dieren, en dan toch het geheel verenigd in een compositie waarbij de lichtere details van bles en hazenoren voor een eenheid zorgen. Ik vind het heel mooi.
Koper schreef:Ja, dat goud is mooi. En het geeft ook wat meer ruimte aan de haas, als de achtergrond donker zou zijn geweest zou de haas optisch in de krapte komen. En een andere kleur zou te veel afleiden.
Door de verdeling van licht (haas/goud) en donker (paard), en dan de donkere neus van het paard rechts, met de kop van de haas voor de hals van het paard links krijg je een soort yin-yang effect. Ze vullen elkaar aan maar zijn toch elk op zichzelf. Beiden autonoom, en toch in evenwicht met elkaar. Zoals dieren, ook dieren van verschillende soorten, dat doen op energetisch vlak. En jij hebt dat visueel heel mooi uitgedrukt. Met klei van de Action :D
Monique1963 schreef:Je staat in uitgelicht!!!!
jolmer20 schreef:Echt supeerrrr leuk!
Zoiets zou ik ook heel tof vinden voor mezelf!
Konijnen en paarden zijn mijn hobby's :D
Koper schreef:Goed idee van je vriendin. Als je in de toekomst een mal maakt zou je die ook voor andere materialen kunnen gebruiken. Epoxyhars ofzo, als dat je trekt. Een vertrouwd paard-met-haasthema voor een nieuw medium, was het toch?
Monique1963 schreef:Als je een siliconenmal maakt dan zal het denk ik de verf toch niet beschadigen?
miereneter schreef:Ik vind 'm heel bijzonder geworden. Wat een verrassing hoe goed dat kleuren heeft uitgepakt. Je hebt er echt oog voor en ik vind je onderwerpen en ontwerpen zo tof <3 .
Gebruikers op dit forum: 92Michelle, Googlebot, jokari, Shetje14 en 6 bezoekers