[TEK] Een jaar aan kleurplaten van _San87_

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Firefly289
Berichten: 179
Geregistreerd: 22-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:54

Jeetje, verbaasd me altijd weer als ik je tekeneningen voorbij zie komen. Dat vogelbekdier is ook zo gaaf, leuk om inderdaad een keer z'n uniek dier voorbij te zien komen.

En die laatste. Wat is dat a3 of a2 formaat? Wat een project :') Ben heel erg benieuwd om die te zien als hij af is.

Ben wel benieuwd hoe je dit geleerd hebt? Gewoon veel oefenen of heb je ook bijvoorbeeld les gehad?


_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41336
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-21 11:20

Firefly289 schreef:
Jeetje, verbaasd me altijd weer als ik je tekeneningen voorbij zie komen. Dat vogelbekdier is ook zo gaaf, leuk om inderdaad een keer z'n uniek dier voorbij te zien komen.

En die laatste. Wat is dat a3 of a2 formaat? Wat een project :') Ben heel erg benieuwd om die te zien als hij af is.

Ben wel benieuwd hoe je dit geleerd hebt? Gewoon veel oefenen of heb je ook bijvoorbeeld les gehad?

Thanks :D.

Het is ongeveer A2 formaat, dus inderdaad flink groot. Er zit ook nog wel een eind werk aan.

Ik heb mezelf alles geleerd, veel oefenen, uitproberen :j.

Jis_
Berichten: 11492
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 13:33

Prachtige werken San! Ik vermoed dat je Schotse hooglander mijn favoriet gaat worden. :j

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41336
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-21 20:00

Jis_ schreef:
Prachtige werken San! Ik vermoed dat je Schotse hooglander mijn favoriet gaat worden. :j

Dank je wel :D! Die wil ik ook wel echt graag afmaken. Ik heb er ook al een plek voor in huis :P.

Sherivey
Berichten: 8490
Geregistreerd: 06-11-15

Re: [TEK] Een jaar aan kleurplaten van _San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 20:02

Als ik zo zou kunnen tekenen, zou ik het ook door mijn hele huis neer hangen/ zetten :D

Super knap wat je allemaal maakt :j

:wave:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers