[ART] Eigenwijze touwhalsters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AstridJ

Berichten: 2217
Geregistreerd: 11-02-10
Woonplaats: Wintelre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 21:27

Heel mooi inderdaad! Maar het is niet iets heel nieuws. Een vriendin van mij maakt ze namelijk ook ongeveer zo, al een jaar of 5 :D


Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

mooney

Berichten: 7776
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-22 21:30

Mooie halster Astrid :j wel weer anders. Zo vanaf de foto een ander materiaal (hetzelfde als de touwhalsters maar dan dunner) en ander type knoop.
Er zijn inderdaad genoeg mensen die bredere/complexe neusbanden maken, maar volgens mij geeft iedereen z'n draai aan welke knopen dan precies.

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:09

mooney schreef:
Tussen de bestellingen door..... mijn veulen was uit maatje mini gegroeid en toe aan maatje shet.. Dus goed excuus om even te knutselen. Ik ben zelf niet zo van het paars, maar pasteltinten staan haar goed en ik was aan het knutselen wat ik met de kleuren kon waar geen overeenkomstige kleur voor de neusband voor bestond. Dus eens gekeken of een buitenrand in een andere kleur dan ook leuk stond, het werkt niet voor alle modellen maar in dit geval vind ik het wel leuk:
[ [url=m/gTaTEH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dBfpnY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blauw, groen en dieprood zijn wat meer mijn kleuren, dus ook daar een versie van gemaakt:
[ [url=m/qqlrjc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn volwassen merries zijn ook maatje Shet, dus ik gok zo dat de garderobe weer verder gaat uitbreiden. Voor nu even gekeken hoe deze op mijn knaloranje vosje staat
[ [url=m/ZNq3UM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohh die rode is gaaf zeg! Maar ook die paarse is zeer geslaagd <3

AstridJ

Berichten: 2217
Geregistreerd: 11-02-10
Woonplaats: Wintelre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:55

mooney schreef:
Mooie halster Astrid :j wel weer anders. Zo vanaf de foto een ander materiaal (hetzelfde als de touwhalsters maar dan dunner) en ander type knoop.
Er zijn inderdaad genoeg mensen die bredere/complexe neusbanden maken, maar volgens mij geeft iedereen z'n draai aan welke knopen dan precies.


Dat is ook zo. Dat is ook het leuke dat ieder er zijn eigen draai aan kan geven.

Nickeltje

Berichten: 28238
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 00:02

Ik heb vanmiddag mijn bestelling van drie halsters bij de pakket dienst op kunnen halen en ben er super blij mee!!


Afbeelding

Van deze heb ik een foto kunnen maken. Mijn andere paard had geen zin in mee werken, foto volgt dit weekend bij daglicht en de derde is een cadeau voor een vriendin.

mooney

Berichten: 7776
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-22 12:18

Ik word zo blij van de gedeelde foto's, echt heel leuk om te zien zo!

Nog een speelse combinatie van mijn kant:
Afbeelding