Plannen en planners

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:16

Dat is wel balen ja. Ik twijfel, zal ik hem kopen voor het nieuwe schooljaar of niet :Y)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:18

Ik weet alleen nog niet wat ik van de verticale lijnen vind. Ook ziet het papier er naar mijn idee een beetje dun/grauwig uit op de foto? Hopelijk komt hij ook bij Bruna waar je hem kan inzien.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-18 16:22

Ik weet inderdaad ook niet wat ik nou van die hokjes moet vinden. Ik vond het juist leuk dat je geen BJ idee had maar echt een planner. Maargoed, ik heb nog 52 weken de tijd om een keuze te maken xD

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-18 16:27

Amber_anne schreef:
Ik zie dit topic net voorbij komen en voelde me helemaal aangesproken haha. Ik heb vorig jaar een agenda gebruikt maar wil eigenlijk gewoon een planner omdat een agenda toch niet voldoet aan wat ik wil. Net naar de Masha planner gekeken en vind hem ef goed uitzien.

Ik ben op zoek naar iets waarin ik mijn huiswerk kan opschrijven, dingen die ik huis gedaan moeten worden zoals wanneer ik bijvoorbeeld de badkamer heb schoongemaakt en verdere afspraken. Ik heb helemaal geen zin om creatief te zijn zoals in een bulletjournal dus ik vraag me af of de Masha planner een goede dit is of dat jullie nog andere tips hebben



Ik zweer erbij! Vooral omdat je hem verder helemaal naar je eigen zin in kan richten. Ik gebruik hem als agenda, maar je kan hem ook als werkplannen doen, of alleen als jij het zelf nodig vind

Anoniem

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 19:35

@eenitraM, ik ga de cynthia planner toch niet kopen, sorry!

Ik heb een hele andere (voor mij redelijk perfecte) agenda gevonden. Namelijk deze: https://shop.paperblanks.com/nl/en/18-m ... rs-planner :D

Je hebt ook een normale variant, maar de teachers variant was even duur als de normale. Hier zitten extra pagina's bij, wat altijd handig is. :+
Zoals je op het filmpje ziet heb je ook pagina's als seating plan etc. Die gebruik ik daar natuurlijk niet voor, maar daar valt zo makkelijk iets anders van te maken! Dan zijn die extra pagina's alleen maar handig voor.

Verder heb je ook timetables/week plans. Jaarplanners en aan het begin van elke maand een maandplanner. Verder ook pagina's voor long term planning, maar ook meeting notes etc. Achterin ook héél veel ruimte voor notities. Dus super fijn :D

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 19:35

@deetjuh: ik bestel hem niet, dus daar kan ik je niet mee helpen!

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 22:12

Ik heb één tip voor mensen die zijn geïnteresseerd in de agenda van Mascha of de structuurjunkie; wacht even 2 maanden met bestellen... Geheid dat er fouten inzitten, wat al vaker is gebeurd bij de lancering van hun producten. De nieuwe oplage is dan hersteld.

Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 15:36

Voor de bokkers hier die de Passion Planner met Eco Sleeve gekocht hebben:
omdat de sleeve niet paste, is de eco lijn gestopt.
Daar kwam ik achter toen ik wilde kijken of de planner voor 2019 er al was -O-
Maar goed, ze bieden netjes geld terug aan of een andere planner: https://passionplanner.com/eco-support .

Ik ga voor het geld terug, omdat ik geen ongedateerde planner wil (mij te veel werk om zelf de data toe te voegen :o ).
Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe planner. Iemand tips? Ik wil dus een niet te grote gedateerde planner voor 2019 en ik wil geen ringband.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 07:45

Oke jongens! ik weet dat dit topic 300 jaar oud is, maar belangrijk vraagje:

Heeft iemand toevallig nog een Mascha Planner liggen waar hij/zij niks mee doet? O:)

Ik heb namelijk mijn 2e bijna vol en ben opzoek naar een nieuwe, maar die ze nu heeft zijn wit of een kantoorversie. Die kantoorversie vind ik te zakelijk, en de witte te wit

Heeft er toevallig iemand nog een Mascha planner liggen waarr hij/zij niks mee doet? :D Dan wil ik hem graag overnemen!

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:19

Sh*t, heb hem laatst weggegooid :\

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-19 00:44

Wat zonde -O-

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 01:50

Ladybird schreef:
Oke jongens! ik weet dat dit topic 300 jaar oud is, maar belangrijk vraagje:

Heeft iemand toevallig nog een Mascha Planner liggen waar hij/zij niks mee doet? O:)

Ik heb namelijk mijn 2e bijna vol en ben opzoek naar een nieuwe, maar die ze nu heeft zijn wit of een kantoorversie. Die kantoorversie vind ik te zakelijk, en de witte te wit

Heeft er toevallig iemand nog een Mascha planner liggen waarr hij/zij niks mee doet? :D Dan wil ik hem graag overnemen!


Laatst lag er zo'n groene hier bij de etos in uitverkoop (7,50), ik kan kijken of ze die nog hebben?

Marktplaats zie ik ze ook vaak voorbij komen. Moet de mijne nog steeds open maken. :+

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-19 04:17

Ik ga rondje Marktplaats doen! Goed idee :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 10:02

Ladybird schreef:
Ik ga rondje Marktplaats doen! Goed idee :)


Laat me maar weten of ik iets voor je kan betekenen wbt etos oid?

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 21:26

Hey! Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die momenteel werken met de structuurjunkie planner? Ik merk dat ik het lastig vind om hem netjes te vullen, waardoor ik hem weer minder pak :') voorheen heb ik ook gebruik gemaakt van de maschaplanner maar die vond ik zo groot!

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 01:23

Nooit van de structuurjunkieplanner gehoord. Ik ben met volle tevredenheid laatste begonnen aan mn 3e mascha planner :D

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 08:49

Ik heb sinds deze week de nieuwste mascha planner. Daarvoor had ik de allereerste versie. Kwaliteit is wel een stuk beter geworden. Zeker die harde kaft :)